کد مطلب: 41699
 
حضور کارشناسان بسیج در جلسات کمیسیون‌های مجلس برای بررسی قانون امر به‌معروف و نهی ازمنکر
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در رابطه با قانون امر به‌معروف و نهی از منکر، مجلس از کارشناسان ما دعوت به‌عمل آورده از همین‌رو کارشناسان ما به مجلس رفتند و در جلسات کمیسیون‌ها شرکت و همکاری داشته‌اند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۷
حضور کارشناسان بسیج در جلسات کمیسیون‌های مجلس برای بررسی قانون امر به‌معروف و نهی ازمنکر
 
به گزارش زاهدانه ، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با برنامه‌های بسیج برای انجام فرامین مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: حدود  11 ماه پیش نامه مفصلی خدمت رئیس‌جمهور ارسال کردیم از همین‌رو در این نامه پیشنهادات و راهکارهای خود را در این‌باره ارئه داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در این‌باره چگونگی استفاده از ظرفیت‌های بسیج برای پیشبرد اقتصاد مقامتی آماده‌است و اکنون منتظر پاسخ مثبت دولت در این باره هستیم با توجه به تأکیدی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند امیداریم اقدامات جدی‌تری دولت بر روی پیشنهادات بسیج انجام دهد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با جایگاه بسیج برای مقابله با جنگ نرم تصریح کرد: شکر خدا ظرفیت‌های بالقوه ما در جنگ نرم بسیار بیشتر از ظرفیت‌های بالقوه ما در جنگ سخت همچون دفاع مقدس است زیرا استدلال و پیام ما حقیقت و یک محتوای قوی، دلچسب و از لحاظ منطقی و استدلالی برلی قلب‌های مردم قابل‌قبول است و دشمنان ما از آن بی‌بهره هستند.
 
وی ادامه داد: حضور بسیجیان در این مدت کوتاه در عرصه فضای مجازی بسیار امیدبخش بوده‌است و این جاده یک طرفه‌ای که در سال 88 در این عرصه داشتیم توسط بسیج برهم زده شد و توازن قوایی در این‌باره برقرار شده است از همین‌رو حرف‌ةا بدون پاسخ نمی‌ماند و حرف‌های جدیدی مطرح می‌شود و باید در این عرصه بهتر از این‌ها عمل شود تا به صورت کامل بر این عرصه غلبه کنیم.   
 
سردار نقدی در رابطه با برنامه شباب اظهار داشت: با توجه به تغییرات برنامه‌ای که صورت گرفت افتتاح رسمی آن عقب افتاده است اما اکنون به صورت آزمایشی در حال بهره‌برداری است و این شبکه نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و هرکس خط شبکه را داشته باشد می‌تواند حضور داشته باشد و اکنون بیش از 30 هزار کاربر داریم و قطعا بعد از افتتاح رسمی آن بیشتر از این هم می‌شود و بستر آن مستقل از اینترنت است و زمانی که اینترنت قطع شود این شبکه کار خود را می‌تواند به راحتی انجام دهد.   
 
وی در رابطه با تعامل صداوسیما با نیروهای مسلح گفت: در این باره نیز تعامل خوبی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم در فضای مجازی هم‌افزایی بیشتری داشته باشیم.

سردار نقدی در پایان در رابطه با قانون امر به معرف و نهی از منکر که در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در این باره مجلس از کارشناسان ما دعوت به‌عمل آورده از همین‌رو کارشناسان ما به مجلس رفتند و در جلسات کمیسیون‌ها شرکت و همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark