کد مطلب: 55009
 
شهردار منطقه یک زاهدان:
600 میلیون تومان اعتبار صرف پیاده سازی و کف سازی بلوار معلم/ پیاده رو سازی لاین جنوبی خیابان جانبازان دردست اجراست
شهردار منطقه یک زاهدان از اجرای اقدامات شهری برای استقبال از نوروز در موقعیت مکانی منطقه یک زاهدان خبر داد و گفت: 600 میلیون تومان اعتبار صرف پیاده سازی و کف سازی بلوار معلم شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
 
فاطمه راشکی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه از اجرای اقدامات شهری برای استقبال از نوروز در موقعیت مکانی منطقه یک زاهدان خبر داد و اظهار داشت: کف پوش پارک ها، جدول گذاری معابر، پیاده روسازی و کف سازی بلوارها و تشدید عملیات جمع آوری و انتقال پسماند در سطح معابر و میادین از جمله اقدمات انجام شده در سال 95 می باشد.
وی با بیان اینکه هزینه به سازی و بازسازی معابر شهری منطقه یک زاهدان بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در برگرفته است، افزود: جدول گذاری در کل منطقه 11 هزار متر به طول با اعتبار 15 میلیون تومان انجام شده که در همین راستا پیاده رو سازی و کف سازی بلوار معلم نیز به میزان 5 هزار متر مربع حدود 600 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
شهردار منطقه یک زاهدان تغییر جداول بتنی به سنگی خیابان دانشگاه حدود 4 هزار متر طول با اعتبار 500 میلیون تومان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: در همین رابطه کف پوش پارک وحدت در شهرک جهاد با هزینه حدود 110 میلیون تومان و کف پوش پارک مسجد المهدی با اعتبار 40 میلیون تومان نیز انجام شده است.
گفتنی است پیاده رو سازی لاین جنوبی خیابان جانبازان نیز از دیگر اقداماتی است که در حیطه شهرداری منطقه یک زاهدان در حال انجام می باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark