کد مطلب: 42968
 
جزئیات "انهدام باند بزرگ تروریستی" در سیستان و بلوچستان/ 12 سرکرده دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش 3 ماهه نیروی انتظامی یک گروهک تروریستی که از سال 88 اقدام به اعمال مجرمانه کرده بود، منهدم و 12 سرکرده این باند دستگیر شدند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۱
جزئیات "انهدام باند بزرگ تروریستی" در سیستان و بلوچستان/ 12 سرکرده دستگیر شدند
 
به گزارش زاهدانه ، سردار حسین رحیمی با اعلام خبر انهدام گروهک تروریستی،‌ بیان داشت: ماموران زبده پلیس سیستان و بلوچستان از 3 ماه گذشته فعالیت‌های اطلاعاتی خود را جهت شناسایی و دستگیری سرکرده‌های یک گروهک تروریستی در مناطق مختلف استان آغاز کردند.

وی درباره این باند تروریستی گفت: این گروهک از سال 88 تاکنون موجب بسیاری از ناامنی‌ها در سطح شهر‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان شده بود و ده‌ها عملیات تروریستی نیز توسط این باند مخوف برعیله نیروی انتظامی، مردم بی‌گناه، معلمان و کارمندان دولتی صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پلیس در یک عملیات ضربتی که دو شب گذشته به وقوع پیوست موفق شد تا 12 سرکرده اصلی این باند را دستگیر کند.

به گفته سردار رحیمی، پس از انتقال جنایتکاران به مقر پلیس، این افراد به ده‌ها مورد اعمال تروریستی نظیر به شهادت رساندن "معلم نوروزی" در شهرستان سرباز، قتل دو کارمند ثبت احوال، ترور 3 پرسنل نیروی انتظامی و یک بسیجی و کارگذاشتن تله‌های انفجاری در سطح استان که منجر به شهادت و مجروحیت نظامیان و مردم شده بود، اعتراف کردند.

گفتنی است، تحقیقات پلیس برای کشف سایر جرائم این جنایتکاران همچنان ادامه دارد.
Share/Save/Bookmark