کد مطلب: 41725
 
کاسیاس: بایرن و اتلتیکو رقبای اصلی رئال هستند
دروازه‌بان کهنه کار رئال معتقد است رقبای اصلی رئال در لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ و اتلتیکو هستند نه بارسلونا.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
کاسیاس: بایرن و اتلتیکو رقبای اصلی رئال هستند
 
به گزارش زاهدانه ، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته‌ ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در گروه B به مصاف تیم لودوگورتس خواهد رفت.

ایگر کاسیاس دروازه بان رئال معتقد است رقیب اصلی کهکشانی‌ها اتلتیکو و بایرن مونیخ است و بارسلونا جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی نیست.

وی دراین خصوص گفت: به نظر من ما باید تا آخرین لحظه برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم. اما اصلی‌ترین رقیب ما بایرن مونیخ و اتلتیکو است.

تیم فوتبال رئال مادرید روز جمعه پساز بازی با آلمریا در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لالیگا به مراکش برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان خواهد رفت.

کاسیاس امیدوار است بتوانند به قهرمانی در این رقابت‌ها دست یابند.

وی در این خصوص گفت: ما با هدف قهرمانی پا به این رقابت‌ها خواهیم گذاشت. ما امسال بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشته‌ایم و می‌توانیم در این رقابت‌ها نیز بدرخشیم.

کاسیاس امیدوار است بتواند در رقابت‌های یورو 2016 بتواند تیمشان را همراهی کند و معتقد است می‌تواند نقش تأثیرگذاری در تیم ملی اسپانیا داشته باشد.

دروازه بان کهنه کار در این خصوص گفت: من در شرایط بسیار ایده‌آلی قرار دارم. اگر دل بوسکه نیز با من هم عقیده باشد، من را به تیم دعوت خواهد کرد و بسیار از این موضوع استقبال خواهم کرد. نماینده کشورم بودن برای من ارزش‌ زیادی دارد. حضور در رقابت‌های یورو 2016 بعد از جام جهانی شانسی برای ما به وجود می‌آورد تا بتوانیم توانایی‌های خود را ثابت کنیم و ناکامی‌ هایمان را در برزیل جبران کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark