کد مطلب: 39009
 
من خبرچین نیستم!
دروازه بان رئال مادرید می گوید ناعادلانه است که به او اتهام خبرچینی می زنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴
من خبرچین نیستم!
 
به گزارش زاهدانه ، ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید که پس از حضور مورینیو در این تیم نیمکت نشین شد می گوید آقای خاص یکی از بهترین مربیان جهان است و او احترام زیادی برایش قائل است.

کاسیاس در این خصوص گفت: من به مورینیو احترام می گذارم. او مربی بزرگی است. در ابتدا وقتی مورینیو هدایت رئال را بر عهده گرفت همه چیز فوق العاده بود و تا دیدار مقابل بارسا، رابطه ما خوب بود، اما بعد از آن اوضاع بهم ریخت. مورینیو ابتدا تلاش کرد تا به من پیغام بدهد که من را نیمکت نشین می کند و من واکنش نشان دادم. این پیغام باعث شد من سخت تر کار کنم. من به ژاوی و پویول پیغام دادم که به جنجال و کشمکش بین بازیکنان رئال و بارسا پایان بدهند. ما یک تصویر بسیار بدی از خود ساخته بودیم اما من نمی خواستم از کسی عذرخواهی کنم. مورینیو دوست دارد بازیکنان همیشه با او صادق باشند. سرخیو راموس، کریس رونالدو و من همیشه با او صادق بودیم. در تابستان ۲۰۱۲ رابطه ما خوب بود. ما خیلی با هم صحبت می کردیم اما در کریسمس همه چیز تغییر کرد. تیم خوب نتیجه نمی گرفت و رابطه من با مورینیو بد شد. به یکدیگر احترام می گذاشتیم اما اختلاف نظرهایی نیز وجود داشت.

کاسیاس تایید کرد که گزارش های همسرش از اختلاف در رختکن رئال، رابطه او با مورینیو را بدتر کرد زیرا فکر می کردند او عامل بیرون آمدن این اخبار است. سارا خبرهایی در مورد مشکلات در رختکن رئال داشت و این بهانه ای برای حمله به من شد. اما او همان چیزهایی که بقیه می گفتند را تکرار کرد. مورینیو در مورد صحبت های سارا، چیزی به من نگفت اما تغییر رفتار او مشهود بود. وقتی من مصدوم شدم، بعد از 2 هفته از جنجال ها اطلاع پیدا کردم. از من به عنوان خائن و خبرچین نام برده می شد. احساس کردم این کمی ناعادلانه است که من را خبرچین خطاب کنند اما باید نظر بقیه را درک کرد و به آن احترام گذاشت. پذیرفتن اینکه خبرچین خطاب شوید، راحت نیست و دوست دارم فکر کنم که نه مورینیو و نه پرز، واقعا چنین اعتقادی نداشتند. شاید باید با آنها در این مورد صحبت می کردم اما من تصمیم گرفتم سکوت کنم. بسیاری به خاطر اینکه سکوت کردم، از من انتقاد کردند. فکر می کنم این عصبانیت شان را بیشتر کرد.
دروازه بان رئال مادرید بیان کرد: ارتباط من و مورینیو تنها کاری بود، فقط همین. تصمیم گرفتم چیزی نگویم. من کسی را به اینکه تاثیر بدی در باشگاه گذاشته، متهم نمی کنم. نمی خواستم بنزین روی این آتش بریزم. هرچند، وقتی من مصدوم بودم، رابطه ام با مورینیو خوب شده بود و هر روز حرف می زدیم. پس از بهبودیم، کارانکا گفت که مورینیو احساس می کند به اندازه کافی تلاش نمی کنم و دوباره همه چیز شروع شد. تیمی هایم هم فکر می کردند که چرا این اتفاقات برای من رخ می دهد و چرا برای آنها اینطور نیست.
کاسیاس در پایان اظهار داشت: ما هرگز نگفتیم که مورینیو را نمی خواهیم و او باید برود. او یکی از بهترین مربیانی است که داشتم یک آدم باشخصیت. اگر من اکنون در این مورد صحبت کردم، به این خاطر است که فکر می کنم باید بعضی چیز ها را قبلا توضیح می دادم. اینکه وفاداری من به رئال زیر سوال برده می شود، من را اذیت می کند. من تمام موفقیت هایم را از رئال دارم.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark