کد مطلب: 45541
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سیستان و بلوچستان:
روابط عمومی واحدی پویاست که در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۴
روابط عمومی واحدی پویاست که در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد
 
به گزارش زاهدانه، براهویی در گفت وگو با ایسنا گفت: روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی متعلق به جامعه ی مدرن است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.

براهویی در ادامه خاطرنشان کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات است . بطوریکه در هر ثانیه میلیون ها واحد اطلاعاتی در سطح جهان رد و بدل می شود . از زمانی که تحولات زندگی بشر سرعت گرفت ، نیاز به اطلاعات و ارتباطات هر روز افزایش یافته است .

وی تصریح کرد: امروزه داشتن اطلاعات موثق، دقیق، و به موقع با توجه به هدف و ساختار سازمان ها ، بزرگترین سرمایه ی یک سازمان به حساب می آید و حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه ی درون و برون سازمانی، انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد . به همین دلیل لزوم وجود روابط عمومی مؤثر و فعال، امروزه در سازمان ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

براهویی گفت: انعکاس افکار عمومی جمع مردم یا قشرهای مختلف به مدیران، توسط روابط عمومی انجام می پذیرد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی بیشتر با هدف شکل دادن به افکار عمومی ایجاد شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یک روابط عمومی مدرن و واقع گرا باید بپذیرد که رابطه اش امروز با مخاطبان یکسویه نیست.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است. روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار عمومی دارند.
انتهای پیام
Share/Save/Bookmark