کد مطلب: 42707
 
عدم رای‌گیری کمیسیون اصل 90 برای انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق به دلیل ابهام در مصوبه مجلس
سخنگوی کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه فعلا در این کمیسیون به دلیل ابهامی که در مصوبه مجلس وجود دارد رای‌گیری در رابطه با کمیسیون تلفیق انجام نخواهد شد، گفت: در مورد این موضوع با رئیس مجلس مکاتبه‌ای انجام داده‌ایم و فعلا منتظر جوابیه خود هستیم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۰
به گزارش زاهدانه ، "حسین آذین" سخنگوی کمیسیون اصل 90 از عدم رای‌گیری اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه روز گذشته این کمیسیون خبر داد و گفت: اکنون به دلیل مصوبه جدید مجلس چالشی بوجود آمده است.

نماینده رفسنجان و انار تصریح کرد: در مصوبه جدید مجلس تعداد نفرات انتخابی اعضای کمیسیون تلفیق از کمیسیون‌ها تغییر کرده و قرار شده از کمیسیون‌های تخصصی 3 نفر و از کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات 9 نفر انتخاب شود که در این مصوبه کمیسیون اصل 90 را به جای کمیسیون تخصصی یک کمیسیون خاص درنظر گرفته‌ شده است.

وی در ادامه افزود: مسلما این موضوع ابهام دارد زیرا کمیسیون اصل 90 بنابر اصل نودم قانون اساسی تشکیل شده بنابراین کمیسیون خاص تلقی می‌شود که باید این موضوع اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: این کمیسیون مکاتباتی با رئیس مجلس انجام داده و فعلا منتظر جوابیه خود هستیم و اگر این موضوع اصلاح نشود باید یک طرح دوفوریتی به صحن مجلس بیاید تا حقی از این کمیسیون ضایع نشود. 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark