کد مطلب: 40349
 
در امر صنایع و شهرک های صنعتی مدیرت یکسان سازی صنعت اعمال شود
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر در امر صنایع و شهرک های صنعتی مدیرت یکسان سازی صنعت را اعمال نکنیم شاهد رشد صنعت نخواهیم بود .
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
 
به گزارش زاهدانه ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات محمد یعقوبی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت : مهندس یعقوبی را با 25 سال سابقه مدیریت در این سمت به حق می توان پدر پایه گذار شهرکهای صنعتی استان خواند و مهندس سارانی که از امروز عهده دار این مسئولیت شده است باید از تجربیات این مدیر به خوبی استفاده کند و در راه نوآوری صنعت استان قدم بردارد.

وی گفت : در مسئله صنعت استان ما دردهای ناگفته های بسیاری دارد ، دوری راه ، نبود نعمت گاز و همچنین امنیت کم در این استان سبب افزودگی هزینه های راه و دوری سرمایه گذاران از این استان شده است .

سلیمانی افزود : باید عنوان شهرک صنعتی در همه جای کشور یکنواخت باشد و زیرساختها در تمام نقاط به طور یکسان مورد توجه قرار گیرد.

وی به در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای این استان از سوی مسئولین اشاره کرد و افزود : باید تسهیلات و مزایای ویژه ای در زمینه زیر ساختها برای استان های محروم در نظر گرفته شود تا سرمایه گذاران تشویق به سرمایه گذاری در این منطقه شوند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark