کد مطلب: 62615
 
در همایش زیبایی پایدار مطرح شد؛
حجاب برای حفظ گوهر درونی زن است
فرمانده سپاه ویژه ناحیه زاهدان گفت: دشمن امروز حجاب زن مسلمان ایرانی و بنیان خانواده را نشانه گرفته است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، سردار پرویز آبسالان در همایش زیبایی پایدار با بیان اینکه بهترین زیبایی در حق بانوان حجاب است، افزود: به دلیل ارزش والای زن برای حفظ گوهر درونی زن، اسلام حجاب را برای زنان تعریف کرده و آن را لازم و ضروری قرار داده است، اگر کسی به‌شدت باحجاب مقابله می‌کند؛ یعنی حجاب بسیار باارزش است.

وی تصریح کرد: هر جا دشمن خواسته بر مسلمانان غلبه پیدا کند از این سنگر وارد شده که تاریخ اسلام گویای این مسئله است، دشمن برای ضربه به اسلام از مسیر حجاب بانوان وارد شده است.

حجاب برای حفظ گوهر درونی زن است

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان اظهار کرد: کشورهای غربی و اروپایی سال‌ها برهنگی را تجربه کردند و امروزه به این نتیجه رسیدند که برای حفظ جامعه زمان باید حجاب داشته باشند حتی گروهک منافقین نیز حجاب را محکم حفظ می‌کنند؛ ولی تبلیغ برهنگی و بی‌حجابی را برای کشور جمهوری اسلامی ایران می‌کنند.

سردار آبسالان گفت: خداوند نسل پیامبر را از حضرت زهرا قرار دارد و به یمن تولد ایشان سوره کوثر را نازل کرد، وظیفه ما تبلیغ حجاب است؛ زیرا به گفته سردار شهید سلیمانی همان دخترکم حجاب نیز دختر ما است و باید کاری کرد تا دختران ایرانی ارزش حجاب را بدانند و با رغبت این حجاب را انتخاب کنند.

سرهنگ محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان در همایش زیبایی پایدار که مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، بیان کرد: یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص شهدای فراجا که جهت برقراری امنیت به درجه رفیع شهادت رسیدند گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی زن مسلمان دارای شخصیت ویژه‌ای است، همه احادیث، روایات و حتی رفتار پیامبر موید عظمت زن در جامعه اسلامی است، پیامبر (ص) حضرت زهرا را با القابی مانند ام ابیها خطاب می کردند حتی می‌شود گفت که دلیل خلقت بشریت است که به منزلت زن پی‌ می بریم.

دشمن امروز بنیان خانواده را نشانه گرفته است


فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان تصریح کرد: حجاب و پوشش و عقد زن مسلمان مظهر این حرمت به‌حساب می‌آید و چیزی است که این شخصیت و کرامت را حفظ می‌کند این فریضه واجب الهی است و باعث سلامت جامعه است.

وی افزود: قاعدتاً همه می‌دانند که وظیفه تربیت نسل آینده برعهده مادران است که اگر مؤمن و متعهد و مقید باشند نسلی که تربیت می‌کنند نیز به همین شکل مقید و مؤمن خواهد بود و محکم پای اعتقاد خود می‌ایستادند اگر مادری علایقی به‌ظاهر متدین غربی داشته باشد، فرزندانی تربیت می‌کند که نمی‌شود روی آن‌ها برای حفظ این آب‌وخاک سرمایه‌گذاری کرد.

نخعی اظهار کرد: زنان بسیار تأثیرگذار است مقام معظم رهبری می‌فرمایند: غالباً مادران شهدا قوی‌تر از پدران شهدا دیدیم، این نشان‌دهنده‌ این است کسی که چنین مرگ تاجرانه را رقم می‌زند و در راه خدا قدم بر می‌دارد از دامن مادر متدین قوی تربیت‌یافته است که اگر دشمن این را از ما بگیرد در استقرار نظام و حفظ آب‌وخاک به مشکل برخواهیم خورد.

وی تشریح کرد: دشمن امروز حجاب زن مسلمان ایرانی و بنیان خانواده را نشانه گرفته است.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان گفت: اگر عده‌ای در واقعه گوهرشاد تاج بندگی را بر سرخود نگه داشتند باعث شده که امروزه در مقابله هجمه دشمنان هنوز زن مسلمان ایرانی حجاب را حفظ کرده است این تاج بندگی را بر سر می‌گذارد تا نقشه‌های دشمنان را بر آب کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark