کد مطلب: 45425
 
استقبال گسترده گروهها ودانشجویان پزشکی ازکمپین های واکسیناسیون هپاتیت Bمستقر در دانشکده ها وبیمارستانها
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واکسیناسیون بعنوان موفقترین و مقرون به صرفه ترین مداخلات بهداشت عمومی بعد از آب آشامیدنی سالم در جهان است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
استقبال گسترده گروهها ودانشجویان پزشکی ازکمپین های واکسیناسیون هپاتیت Bمستقر در دانشکده ها وبیمارستانها
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر طباطبایی معاون بهداشتی و دکتر مسگرانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از تیم های واکسیناسیون مستقر در دانشکده های پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که به مناسبت هفته ایمن سازی راه اندازی شده است بازدید کردند.
دکتر طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه از واکسیناسیون بعنوان موفقترین و مقرون به صرفه ترین مداخلات بهداشت عمومی بعد از آب آشامیدنی سالم در جهان نام برد.ودر زمینه تکمیل واکسیناسیون هپاتیت Bبرای گروههای پرخطر خصوصا مشاغلی که ارتباط مستقیم با بیماران دارند تاکید کرد.
وی هدف از راه اندازی این کمپین را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به گروههای پر خطر خصوصا دانشجویان مشاغل پزشکی و همچنین ارتقاء و واکسیناسیون دانشجویان پزشکی وپیراپزشکی عنوان کرد .
لازم به ذکر است: این ایستگاهها در قالب یک کمپین در تمامی دانشکده ها، بیمارستانها و آزمایشگاهها سطح شهر زاهدان با مشارکت تیم های سلامت و 20نفر ازداوطلبان سلامت دانشجوی پزشکی فعال می باشد و استقبال دانشجویان و سایر گروهها از این طرح گسترده بوده است .
به گفته دکتر طباطبایی برنامه عملیات واکسیناسیون هپاتیت ب در ایستگاههای واکسیناسیون از13 لغایت 17 اردیبهشت انجام می شودو چنانچه افرادی موفق نشدند واکسن هپاتیت را دریافت کنند به نزدیکترین مرکزبهداشتی درمانی مراجعه نمایند.

Share/Save/Bookmark