کد مطلب: 35976
 
مردم فلسطین تنها نیستند ، ملت ایران همیشه حامی آنها هستند
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام می کنند و به دشمن غاصب ثابت می کنند که فلسطین تنها نیست.
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
 
ناصر کاشانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت :روز جهانی قدس امسال ویژگی خاصی نسبت به سالهای گذشته دارد زیرا رژیم اشغالگر در ماه رمضان حملات وحشانه خود را افزایش داده و افراد بی گناه و مظلوم غزه را که اکثراً زنان و کودکان بی گناه هستند را به شهادت می رساند .
وی گفت : با توجه به این امر وظیفه همه مسلمانان است تا در این راهپیمایی شرکت کنند تا حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه را اعلام کنند و سبب دلگرمی و دادن روحیه به آنان شوند .

کاشانی با تاکید به فرمایش رهبر انقلاب کبیر انقلاب جهت حضور در این روز گفت : ما با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهیم مردم فلسطین تنها نیستند و ملت ایران همیشه حامی مردم فلسطین است .

وی با اشاره به حمایت برخی کشورهای اسلامی از این اقدامات وحشیانه بیان داشت : بعضی از کشورهای اسلامی و عرب نشین به دلیل ارتباطاتی که با کشورهای صهونیستی دارند چشم خود را بر روی کشتن مسلمانان در غزه بسته اند و این خلاف سنت پیامبر و آموزه های دینی است .

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : دنیا نباید در مقابل این اقدامات ساکت بمانند و باید درصحنه حضور پیدا کنند و حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام کنند ، بدون همبستگی و همفکری کشورهای اسلامی نمیتوان این رژیم غاصب را سرنگون کرد و امروز بهترین فرصت است تا همه مسلمانان جهان متحد و در کنار هم خشم و انزجار خود را از استکبار و رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark