کد مطلب: 31123
 
با حضور مسئولان استانی
دومین همایش نقش زن در مذاهب اسلامی در زاهدان برگزار شد
دومین همایش زنان بلوچ با حضور مسئولان استانی و بانوان فرهیخته، تحصیل‌کرده و صاحب‌نظران اجتماعی در شهرستان زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
 
دومین همایش نقش زن در مذاهب اسلامی در زاهدان
به گزارش زاهدانه ، دومین همایش نقش زن از دیدگاه مذاهب اسلامی امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان ، فرمانده سپاه سلمان استان و بانوان فرهیخته، تحصیل‌کرده در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

دبیر همایش نقش زن در جامعه از دیدگاه مذاهب اسلامی اظهار کرد: این همایش به همت کانون فرهنگی زنان بلوچ برگزار شده است.

زهرا برهانزهی افزود: کانون فرهنگی زنان بلوچ در راستای توانمند سازی بانوان به لحاظ فرهنگی و اجتماعی تبیین و محوریت قرار دادن نقش اصلی بانوان در مدیریت خانه و خانواده و تربیت فرزندان معتقد به اعتقادات مذهبی و اخلاق اسلامی با برگزاری این همایش سعی در ارتقا علم و آگاهی بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی دارد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های خاص، فراخوان مقاله بوده که در 15 موضوع از جمله حقوقی، اقتصادی، کارآفرینی، مدیریت خانواده، مدیریت جامعه، حقوق زن مسلمان از منظر و نگاه مذاهب اسلامی، نقش زن از منظر و نگاه قرآن کریم، ایجاد و گسترش سبک زندگی اسلامی، نقش زنان در بیداری اسلامی و افزایش مشارکت‌های بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط و شادمانی در متن جامعه بوده است.

در این همایش علاوه بر تبیین و ارج نهادن به مقام و منزلت زن از نویسندگان مقالات برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark