کد مطلب: 50998
 
مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان:
مشکل ثبت نام دانش آموزان در مناطق حاشیه نشین استان رفع شد/ از افزایش آمار قبولی در امتحانات نهایی تا ساخت 541 مدرسه در استان
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از رفع مشکل ثبتنام دانش آموزان در مناطق حاشیه نشین استان خبرداد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
 
به گزارش زاهدانه، علیرضا نخعی در جلسه شورای آموزش وپروش استان از رفع مشکل ثبت نام دانش آموزان در مناطق حاشیه نشین سیستان وبلوچستان خبر داد و گفت: در راستای حل مشکل ثبت نام سال تحصیلی جدید دانش آموزان مناطق حاشیه‌نشین اقدامات خوبی صورت گرفته بگونه ای که کار آمادگی برای ثبت نام افراداز خردادماه با تشکیل پروژه مهر و ثبت نام ازپایه اول و طرح سنجش آغاز شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر کارآماده سازی6 هزار واحد آموزشی وساماندهی 38هزارمعلم ونیروی انسانی دراستان برای سال تحصلیی 96-95در‌دست انجام می باشد.
این مسئول برنامه مهم آموزش و پرورش استان را تلاش و برنامه ریزی برای حل مشکل ثبت نام دانش آموزان درحاشیه شهرهای زاهدان، زابل، چابهار و ایرانشهر عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق والدین برای ثبت نام فرزندان خود درسال تحصلیی پیش رو هیچ مشکلی نخواهند داشت.
وی با اشاره به رشد قابل قبول دانش آموزان در امتحانات نهایی گفت: امسال درامتحانات نهایی میزان قبولی دانش آموزان مقطع سوم متوسطه نسبت به سال تحصلیی گذشته بیش از70 درصد رشد داشته است و این میزان درمقطع پیش دانشگاهی نیز بین 90 تا 100درصد است.
‏گفتنی است در حال حاضر 541 مدرسه در استان درحال ساخت می باشد که بخشی از آنها شامل مدارس خشت وگلی است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark