کد مطلب: 32673
 
قاچاق سوخت در محور خاش -زاهدان 5 کشته و یک زخمی برجای گذاشت
برخورد خودرو حامل قاچاق سوخت با یک دستگاه خودرو سواری در محور ارتباطی شهرستان خاش از توابع استان سیستان و بلوچستان جمعه شب پنج کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۸

به گزارش زاهدانه ، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو وانت تویوتا حامل مواد سوختی قاچاق با یک دستگاه سواری پراید در محور خاش -زاهدان حوالی اسکل آباد پنج نفر کشته شدند.

محمد امین حسین زهی افزود: در این حادثه که ساعت 20 امشب رخ داد و عملیات امداد و نجات تا ساعت 21.40 دقیقه ادامه داشت یک نفر زخمی شد که بوسیله امدادگران به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی ادامه داد: دو تیم هشت نفره از گروه امداد جاده ای هلال احمر خاش در عملیات امداد و نجات این حادثه شرکت داشتند.

به گزارش ایرنا، موقعیت جغرافیایی سیستان و بلوچستان و تفاوت فاحش قیمت موادسوختی در دو سوی مرز و در آمدهای کاذب موجب گسترش قاچاق سوخت بویژه در محورهای جنوب این استان شده است.

قاچاقچیان برای فرار از چنگال قانون با خودروهای حامل موادسوختی که معمولا وانت تویوتا یا خودروهای سواری پژو، پراید، دوو و غیره است با سرعت زیادی در محورهای منتهی به مرز تردد می کنند که هراز گاهی منجر به حوادث ناگوار می شود.

آتش گرفتن خودروهای حامل سوخت قاچاق هنگام وقوع حادثه بعضا موجب مرگ دلخراش راننده و یا سرنشینان آن و همچنین راننده و سرنشینان خودروهای مقابل می شود.

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark