کد مطلب: 48685
 
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور:
افتتاح 10 بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان/ پیروزی انقلاب مرهون حمایتها و حضور همیشه در صحنه مردم است
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: همزمان با هفته وحدت 10 بیمارستان صحرایی در سیستان وبلوچستان افتتاح خواهد شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
 
به گزارش زاهدانه، سردار محمد مارانی در نشست خبری بیمارستان های صحرایی نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت 10 بیمارستان صحرایی در سیستان وبلوچستان افتتاح خواهد شد.
وی گفت: در سراسر دنیا امنیت در داخل و مرزها توسط نیروهای نظامی و انتظامی و مسلح بهره گیری می شود و این یک قاعده مشخص است که نیروهای مسلح هر کشور مدافع حوزه های سرزمینی چه در داخل و چه در خارج مرزها هستند از این رو انقلاب اسلامی یک نقلاب مردمی بوده که امام راحل آن را با حضور مردم پیش برد لذا پیروزی انقلاب مرهون حمایتها و حضور همیشه در صحنه ی مردم بوده است.
این مسئول با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های سپاه امروز در کنار اقدامات نظامی و امنیتی، اجرای طرح‎های محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف است که در چند سال اخیر به ویژه در بخش بهداشت و درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌‌های صحرایی اقدامات خوبی انجام شده، گفت: 850 هزار نفر از مردم مناطق محروم در قالب این بیمارستان‌ها به طور رایگان ویزیت و درمان شده‌ و تعدادی نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و برخی را که نیاز به مراقبت‌های بعدی داشته‌اند به بیمارستان‌های پیشرفته کشور اعزام کرده‌ایم.
وی در ادامه بیان کرد: در این بیمارستان ها 3 هزار و 800 نفر در این بیمارستان‌ها تحت عمل جراحی قرار گرفته و 370 نفر نیز به بیمارستان‌های سایر نقاط کشور اعزام شده‌اند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پزشکانی که به بیمارستان‌های صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌کنند از سراسر کشور می‌آیند، افزود: این پزشکان همواره تلاش می‌کنند برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم از یکدیگر سبقت بگیرند که این جای قدردانی از جامعه پزشکان دارد.
سردار مارانی ارائه خدمات را به مردم مناطق محروم الزامی دانست و گفت: توجه به نقاط محروم، محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف قطعا خود در تامین امنیت نیز تاثیر خواهد داشت از همین رو مردم‌یاری و کمک به رونق اقتصادی مردم یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی سپاه است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark