کد مطلب: 45822
 
کشف نیم تن تریاک در سیستان و بلوچستان
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای دو عملیات پلیسی و کشف 500 کیلوگرم تریاک و توقیف سه دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸
 
احمد طاهری در گفت‌ وگو با خبرنگار زاهدانه با بیان کشف نیم تن تریاک طی دو عملیات پلیسی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر را به وسیله دو دستگاه زانتیا و پژوه 405 را داشتند با خبر شدند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی این دو خودرو را شناسایی و توقیف کرده که در بازرسی دقیق از این خودروها مقدار 300 کیلوگرم تریاک را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شب گذشته در زاهدان، گفت: در این عملیات نیز ماموران یگان تکاوری قطار خنجک زاهدان پس از شناسایی یک دستگاه خودروی پژوه 405 حامل مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی، خودرو را تحت تعقیب قرار داد که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.
طاهری تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز سوداگران مرگ با پلیس و با توجه به آتش شدید ماموران و تنگ شدن عرصه بر قاچاقچیان، سوداگران مرگ به منظور فرار از جرم اقدام به آتش زدن خودرو پژو حامل موادمخدر کردند که با تلاش ماموران آتش امحا و در این عملیات 200 کیلوگرم تریاک کشف ش.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ماموران برای شناسایی سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد.
Share/Save/Bookmark