کد مطلب: 50664
 
در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان شد؛
منشا اختلافات قومی تمکین نکردن به قانون است/ از توقیف خودروهای مزاحم به نوامیس مردم تا پلمپ قلیان خانه های بدون مجوزدر سیستان وبلوچستان
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تیراندازی شب گذشته در شهرستان خاش گفت: اینگونه حوادث که برخی مواقع در استان اتفاق می افتد به دلیل اختلافات قومی و قبیله ای بوده که منشا آن تمکین نکردن به قانون است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸
 
به گزارش زاهدانه، محمد مرزیه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان با اشاره به توقیف خودروهای مزاحم به نوامیس و حرکات نمایشی اظهار داشت: دستگاه قضایی درباره برخورد با خودروهایی که اقدام به حرکات نمایشی کرده و یا برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کنند مصمم و قاطع است.
وی گفت: در این راستا اقدام به توقیف خودرو به مدت 2 تا سه ماه برای مجرمان در نظر گرفته شده است.
مرزیه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تعطیلی قلیان خانه ها در سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس بررسی های انجام شده شماری از مراکز قلیان خانه در نقاط مختلف استان در توزیع مواد مخدر و هنجارشکنی های اجتماعی نقش دارند که باید با آنان به صورت جدی برخورد شود.
وی بیان کرد: قلیان خانه هایی که به صورت موقت و بدون مجوز فعالیت می کنند برای همیشه پلمپ خواهند شد.
وی در ادامه از شهروندان خواستار آن شد تا مشکلات خود را با سامانه پیامکی دادستان مرکز سیستان و بلوچستان به شماره 3000160129 در میان بگذارند تا توسط شخص دادستان موضوعات ارسالی آنان مطالعه و پیگیری شود.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حادثه تیراندازی شب گذشته در شهرستان خاش نیز گفت: اینگونه حوادث که برخی مواقع در استان اتفاق می افتد به دلیل اختلافات قومی و قبیله ای بوده و منشا آن تمکین نکردن به قانون است.
دادستان انقلاب زاهدان با اشاره به عملیات موفق آمیز ماموران انتظامی در هفته گذشته درخاش نیز بیان داشت: این عملیات منجر به انهدام یک تیم تروریستی شد که در پی آن پنج نفر از اعضای این تیم تروریستی در جریان درگیری به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر نیز زخمی شد که پس از خونریزی شدید به درک واصل شده است.
مرزیه در تکمیل این مطلب گفت: فرمانده این عملیات نیز زنده دستگیر شد که بررسی ها و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد و بازپرسی های ابتدایی وابستگی این تیم به گروهک تروریستی انصارالفرقان را تایید کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark