کد مطلب: 62022
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:
انجام ۵۵ ماموریت امدادی توسط آتش نشانان در شب بارانی زاهدان
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: در بارندگی اخیر آتش نشانان این شهرستان به ۵۵ ماموریت امدادی اعزام شدند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵
 
ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: باتوجه به شرایط خاص آب و هوایی و پیش‌بینی شرایط ناپایدار از سوی سازمان هواشناسی، به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مواجهه با حوادث احتمالی از عصر روز سه شنبه (۹ اسفند ماه) کلیه‌ایستگاه‌های عملیاتی تا عادی شدن وضعیت هوا در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به وزش باد شدید در سطح شهر زاهدان، شب گذشته ۵۵ نوبت آژیر امدادی در‌ایستگاه‌های آتش‌نشانی به صدا درآمد و آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن به یاری شهروندان در حوادث مختلف شتافتند.

شهریاری ادامه داد: بیشترین آمار حوادث مربوط به امداد‌رسانی به خودرو‌ها با ۴۰ مورد بوده و دیگر ماموریت‌ها شامل ۷ مورد آبگرفتگی منازل در محدوده خیابان پهلوانی و بهشتی، ۵ مورد کنتور برق، ۳مورد آب‌گرفتی معابر و ۵ مورد حریق و اتصال کنتور برق بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت بروز حوادث، با حفظ خونسردی، مراتب را سریعاً به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان اطلاع دهند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark