کد مطلب: 62671
 
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:
فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان آسیب‌دیده است
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام‌جمعه زاهدان گفت: متأسفانه فرهنگ کار در منطقه آسیب‌دیده و افراد به دنبال مشاغل کاذب هستند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن قدردانی از خدمات کارکنان این مجموعه در سطح استان بیان کرد: عدم استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری در استان از آسیب‌های دیگر است به‌گونه‌ای که افراد لوازم و ابزار موردنیاز کار را از سایر نقاط کشور تأمین می‌کنند که مانعی برای رشد و پیشرفت منطقه خواهد بود.

وی افزود: سیستان و بلوچستان استانی پهناور و محروم است و اجرای پروژه‌های عمرانی در چنین شرایطی با سختی‌ها و محدودیت‌هایی روبروست.

امام‌جمعه زاهدان در پاسخ به گزارش ارائه شده توسط رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان مبنی بر جذب اعتبارات و رشد و پیشرفت حاصل شده در برخی از حوزه‌ها عنوان کرد: مسیر خدمت‌رسانی در استان از مدت‌ها قبل آغاز و رشد و پیشرفت حاصل شده نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در واکنش به اظهارات رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان مبنی بر نقایص طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: اجرای پروژه‌های ساخت مسکن باید از همان ابتدا با تفکر و برنامه‌ریزی دقیق طراحی شود و در غیر این صورت در ارائه خدمات و واگذاری امتیازها دچار افراط‌وتفریط خواهیم بود.

محامی ادامه داد: در مواجه با مشکلات حوزه مسکن در سیستان و بلوچستان باید بر اساس کار کارشناسی و انجام مطالعات دقیق پیشنهادهای خود را مشخص و به مرکز کشور ارائه دهید.

وی انجام فعالیت‌ها فراتر از حوزه مأموریتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: راه‌حل این مشکل ساخت مسکن یا ارائه خدمات در حاشیه شهر نیست؛ بلکه باید به مبدأ و روستاهایی که مردم از آن مهاجرت می‌کنند در ابعاد مختلف رسیدگی و زمینه اشتغال پایدار فراهم شود.

همچنین در ابتدای این دیدار بیک مداح رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به نیز بیان گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark