کد مطلب: 35743
 
قرارداد بستن با حسینی 2 میلیارد تومان هزینه برمی‌دارد
رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص ارائه درخواست کتبی از سوی سیدجلال حسینی گفت: هیات مدیره از حسینی نخواسته تا در خواست کتبی برای ماندنش در پرسپولیس بدهد شاید رحیمی این درخواست را کرده باشد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
قرارداد بستن با حسینی 2 میلیارد تومان هزینه برمی‌دارد
 
به گزارش زاهدانه ،محمدرضا سیاسی افزود: به هر حال سید جلال حسینی باید تا قبل از پایان نقل و انتقالات وضعیتش را مشخص کند که قصد ماندن یا جدایی از پرسپولیس را دارد.

سیاسی در ادامه اظهار داشت:‌اگر سید جلال حسینی از باشگاه پرسپولیس برود تنها مشکل ما در پست این بازیکن است که جایگزین نداریم بر این اساس من امروز جلسه‌ای با رحیمی خواهم داشت تا در مورد وضعیت سید جلال حسینی با هم صحبت کنیم. 

رییس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص پیشنهاد پرسپولیس گفت: این بازیکن پیشنهاد 2 میلیاردی نداده است بلکه پیش‌بینی‌ ما برای قرارداد بستن با حسینی به همراه وصولات قانونی بیمه و مالیات 2 میلیارد تومان می‌شود.

وی درباره اختصاص 2 میلیارد تومان به حسینی باعث افزایش سقف بودجه می‌شود گفت: این موضوع سقف بودجه به 18 میلیاردی تومانی فاصله داریم.

سیاسی تصریح کرد: رحیمی چند بار از حسینی خواسته تا در جلسات شرکت کند اما وی این کار را نکرده است به هر حال اقدام حسینی در شرکت نکردن در جلسات درست نیست و وی باید هر چه سریعتر تکلیفش را روشن کند.

وی درباره پیشنهاد هدایتی برای کمک به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت قرارداد سید جلال حسینی  بیان کرد: باشگاه پرسپولیس نیازی به کمک هدایتی ندارد چرا که سیستم باشگاه برنامه‌ریزی کافی برای پرداخت قراردادها دارد.

همچنین تصمیمات باشگاه ارتباطی به هدایتی ندارد که اظهار نظر می‌کند.

سیاسی در خصوص وضعیت مهرداد پولادی در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پولادی قرارداد یکساله با باشگاه پرسپولیس دارد براین اساس اگر این بازیکن قصد جدایی از تیم را داشته باشد باید رضایت‌نامه بگیرد. همچنین اگر یک باشگاه طراز اول اروپایی خواستار پولادی باشد ما موافقت می‌کنیم که این بازیکن به خارج از کشور ترانسفر شود.

وی درباره جدایی چند بازیکن ملی پوش از پرسپولیس گفت: باشگاه‌هایی که توانستند ملی‌پوشانسان را حفظ کنند مهره‌هایشان در حد بازیکنان ما نبودند. سطح ملی‌پوشان ما بالا است بر این اساس حفظ آن‌ها در تیم پرسپولیس مشکل است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان درباره مشکل این باشگاه در اجرای بندهای کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: سهامداران باشگاه پرسپولیس تقریبا 30میلیون هوادار هستند.
باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم دولتی هستند و وزارت ورزش سهامدار این دو باشگاه است. به نظرم مشکلی ایجاد نمی‌شود که سهامدار این دو باشگاه یکی است.

سیاسی در مورد انتشار قراردادها توسط باشگاه راه‌آهن گفت: به نظرم این باشگاه اشتباه کرده که قراردادها را منتشر کرده است. مسئولان این باشگاه اول با همه باشگاه‌ها هماهنگ و بعد اینکار را می‌کردند. من به رئیسی کیا و استیلی خواهم گفت که کارشان درست نبوده است و نباید سرخود قراردادها را منتشر می‌کردند.

وی در مورد انتشار قراردادها توسط باشگاه پرسپولیس گفت: ما منتشر نمی‌کنیم.اگر بخشنامه قطعی توسط سازمان ابلاغ شود آن وقت ما هم مجبور به انتشار قراردادها می‌شویم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از انتشار قراردادها گفت: به نظرم موقعی که لیست قراردادها منتشر شود آن وقت به بعضی از بازیکنان اهانت می‌شود.
چراکه ملاک تشخیص هوادارن از بازیکنان مبلغ قراردادها می‌شود که درست نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رقم قراردادها در سازمان لیگ موجود است این سازمان با ضرب و تقسیم قراردادها می‌تواند مبلغ کل قراردادهای تیم‌ها را مشخص و لیست متخلفین را منتشر کند.

انتهای‌پیام/
Share/Save/Bookmark