کد مطلب: 38588
 
از خوزه مورینیو تا دونگا
سایت فیفا این هفته نیز به مهمترین نقل و قول‌های چهره‌های مشهور فوتبالی پرداخته است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۱
از خوزه مورینیو تا دونگا
 
به گزارش زاهدانه ، سایت فیفا هر هفته اقدام به انتشار خبری در خصوص مهمترین نقل و قول‌های چهره‌های مشهور فوتبالی می‌پردازد که در ادامه مهمترین آنها را مرور می‌کنیم.

جرمی منز:

از نظر آماری من در صدر بازیکنان پاریس سن ژرمن قرار دارم من گل حسابی در فینال رقابتهای سال 2013برای باشگاهم (پاریس سن ژرمن)  به ثمر رساندم.

لوکاس 2 سال در این باشگاه بود و توانست تنها 3 گل به ثمر رساند اما در حدود 40 میلیون یورو و بیشتر از آن قیمت داشت او یکی برزیلی است و بهتر از هر خارجی دیگری برای پی اس جی کار کرد اما من فرانسوی و پاریسی هستم، تویتر و اینساگرام ندارم که بتوانم عکسهای زیبا بگیرم و بفرستم و هیچ وقت در شبکه های اجتماعی‌ عکس آپلود نمی‌کنم من این را نمی‌گویم که مدت طولانی است که در پاریس هستم که بر این احساس خود را دوست بدارم و چرا که این را دوست ندارم اما این معنی را نمی‌دهد که من باشگاهم را دوست ندارم.

فرانک اسکریبا:

رونالدو یک بازیکن فوق‌العاده با توانایی بی‌نظیر و زیاد برای مثل گل زنی است او مانند مایکل جردن است که در هر مسابقه50 امتیاز کسب می‌کند.

آنتونیو کاسانا:

فکر می‌کنم دوران فوتبال حرفه‌ای در ایتالیا به پایان رسیده است، آنها بدون من فضای جدیدی را تجربه کرده‌اند.

مک لوری:

گلف‌باز ایرلندی گفت: من آنجا نشسته بودم و به احترام حضور او (فرگوسن) نمی‌توانستم حتی پلک بزنم من فقط مسخ حرفهانی الکس فرگوسن شده بودم که در مورد هر چیزی صحبت می‌کرد و سپس فکر می‌کردم این همها چیزی بود که او سالهای متمادی منچستر یونایتدیها گفته بود.

مورینیو در خصوص لمپارد:

وقتی که او تصمیم گرفت در نقش یک حریف مستقیم ظاهر شود داستان عاشقانه به پایان رسید اما من معمولا این داستانهای عاشقانه را باور ندارم.

سیمئونه:

آیا شما باید حمله کنید تا کرنر به دست آورید؟
نه این طور نیست باید با استراتژی گل به پیروزی رسید اما این من را اذیت نمی کند چون به هر حال جزیی از بازی است.

جیان کوکازامبورتا:

مسی و رونالدو هر دو بازیکن فوق‌العاده‌ای هستند آنها قابلیت آن را دارند که در هر فصل 60 الی 70 گل به ثمر رساند اما مسی بازیکن بهتری است که می‌تواند در مواقع حساس بازی را کاملا تغییر دهد رونالدو به خوبی کارش را انجام می‌دهد اما مسی از رونالدو کاریزما بیشتری دارد.

پپ گواردیولا:

ما هم اکنون در صدر قرار داریم و در بهترین شرایط هستیم اما این مسئله به ظاهر من نیست بلکه به خاطر راه و روش بازی کردن است که ما ارائه می‌دهیم.

دونگا:

نیمار محک برزیل و فوتبال جهان است این کاملا منطقی و عقلانی است که بگویم او بازیکنی است که مسابقه و پیروزی را دوست دارد او بازیکنی است که همیشه به دنبال خواسته‌هایش است و می‌خواهد همیشه از انگیزه بالایی برخوردار است برای اینکه همیشه خود را در چالشهای بزرگ می‌بیند او کاملا شبیه به مسیری که روماریو برای خود برگزیده است را در زندگی‌اش پیشه قرار داده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark