کد مطلب: 45427
 
وحدت و همدلی در کشور باید حول محور ولایت شکل بگیرد
نظام اسلامی نماد کامل مردم سالاری دینی و دارای پیوند عمیق میان ملت و دولت است که در نوع خود همۀ اقوام و آحاد مختلف مردم را در زیر چتر همدلی و هم زبانی ملت و دولت گرد هم آورده است، و امنیت و آرامش بی نظیر را در کشور حاکم کرده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۶
وحدت و همدلی در کشور باید حول محور ولایت شکل بگیرد
 
به گزارش زاهدانه ،یکی از راه‌های موفقیت در تمامی ابعاد یک ملت، همدلی و اتحاد در درون جامعه است؛ چراکه از این طریق است که منافع ملی بر منافع شخصی اولویت پیدا می‌کند و اکثریت قریب به اتفاق مردم، همگام و یکدست به‌سوی موفقیت گام برمی‌دارند و در زیر سایه‌ی این همدلی، هرگز از سوی بدخواهان و بیگانگان آسیبی به جامعه وارد نمی‌شود.
نظام اسلامی نماد کامل مردم سالاری دینی و دارای پیوند عمیق میان ملت و دولت است که در نوع خود همۀ اقوام و آحاد مختلف مردم را در زیر چتر همدلی و هم زبانی ملت و دولت گرد هم آورده است، و امنیت و آرامش بی نظیر را در کشور حاکم کرده است، که نقش کلیدی مقام معظم رهبری در اتخاذ رویکرد مردم گرایی و محوریت مطالبات ملت در تحقق این مسأله غیر قابل انکار است.
در کشور ما همه مسئولان خواه یا ناخواه از طرف مردم انتخاب می شوند پس مردم حرف اول را می زنند. در واقع مردم هم باید به منتخبان خود اعتماد کنند و در مقابل مسئولان نیز باید رضایت مردم را جلب کنند. همزبانی و همدلی می‌تواند همیشه مطلوب باشد و اختصاص به سال خاصی ندارد، همیشه دولتی که بر سر کار می‌آید باید خودش را دولت همه مردم بدانند چه کسانی که به او رای داند و چه کسانی که به او رای نداند، مردم هم وظیفه دارند که از دولت منتخب حمایت کنند چه کسانی که به این دولت رای دادند و چه کسانی که به این دولت رای ندادند.
وقتی که رهبر بر وحدت دولت و ملت تاکید دارند یعنی ما در شرایط کنونی بیش از هر چیز به انسجام داخلی نیاز داریم؛ زیرا شرایط حساس ایران در منطقه و در برابر دشمنانی که همواره در برابر ما متحد بودند این انسجام را می‌طلبد.
لذا نتیجه می گیریم هر جا که دولت و ملت در کنار یکدیگر بودند و با هم همکاری کردند به هرچه خواستیم رسیده‌ایم، ما باید این بینش را در جامعه فرهنگ سازی کنیم تا بتوانیم با اقتدار به اهداف خود برسیم. اگر به همدلی و همزبانی دست پیدا کنیم شاهد رفع بسیاری از مشکلات هستیم اکنون که دولت در آستانه مذاکرات است با همدلی و همزبانی می‌توانیم این مذاکرات را به نفع ایران و ایرانی تمام کنیم.چرا که هر وقت همدل و همزبان بودیم طرف مقابل کوتاه آمد و هر وقت همدل نبودیم دشمنان هم سوء استفاده کردند.
ما بعنوان یک ایرانی وازآنجایی که متعلق به ایران هستیم باید شعار رهبری را که مبنی بر همدلی وهمزبانی ملت ودولت است را سرلوحه کار خود قراردهیم تابتوانیم مسیرپیشرفت وترقی را به نفع خود تغییر دهیم.
انتهی پیام/
Share/Save/Bookmark