کد مطلب: 51692
 
امام جمعه زاهدان:
یمن باتلاق سرنگونی آل سعود می شود/ پیروی از ولایت فقیه عاملی در جهت نقش برآب کردن توطئه‌های دشمن
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه یمن باتلاق سرنگونی آل سعود می شود، گفت: حمله ارتش عربستان به یمن و کشتار مردم بی‌دفاع این کشور با حمایت‌های رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و این اقدام ظالمانه آن‌ها، یمن را به باتلاقی برای سرنگونی آل سعود تبدیل می‌کند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۲
 
به گزارش زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان هفته دولت را فرصتی مناسب برای تشریح خدمات و دستاوردهای نظام در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و اظهار داشت: نظام اقدامات و دستاوردهای بسیار خوبی در خطه است کشور داشته است که مسؤولان باید در این هفته آنها را برای مردم بازگو کنند.
وی با اشاره به جنایت‌های آل سعود گفت: هرگز حکومت آل سعود نمی‌تواند با حملات هوایی و قتل عام مردم مظلوم و به خاک و خون کشیدن آوارگان در اردوگاه و بمباران مدارس و کشتار کودکان، این ملت به پاخاسته را به زانو درآورد.
وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه افزود: کشور ایران یک کشور باثبات و صلح دوست در دنیا است که همیشه حامی مظلومین می باشد.
سلیمانی پیروی از ولایت فقیه را عاملی در جهت نقش برآب توطئه‌های دشمن عنوان کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.
امام جمعه زاهدان در پایان با اشاره به افزایش جنایات تروریست‌های تکفیری، صهیونیستی و توطئه‌های بین‌المللی و ذلت و فرومایگی برخی رژِیم های عربی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، اصول و اسلوب جدیدی را در روابط بین‌الملل با وحدت ملی و تکیه بر خودکفایی و بر مبنای حق، صبر، استقامت و منطق رویارویی با دشمن در بیش از سه دهه، پایه‌گذاری کرده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark