کد مطلب: 42548
 
تادئو: بیشتر از این آمارها گل زده‌ام
ژوزه تادئو مورو جونیور، نام بازیکن 28 ساله برزیلی است که نهایی شدن توافق و عقد قرارداد با وی به امروز یکشنبه موکول شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
تادئو: بیشتر از این آمارها گل زده‌ام
 
تادئو درباره آماری که از وی در مراجع بین‌المللی منتشر شده گفت: بخشی از این آمار که در بعضی سایت‌های بین‌المللی درج شده است دقیق نیست و تعداد گل‌های زده من بیش از این بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال وقتی در پالمیراس بودم در 18 بازی، 7 گل زدم، در ایکاسا، سئارا و ناوچیکو هم که در سال‌های اخیر بودم و به یاد می‌آورم به ترتیب 14، 9 و 6 گل زده‌ام.

طبق این آمار تادئو در سال 2014، 15 گل به ثمر رسانده است. او که 189 سانتیمتر قد دارد، فوتبال را در رده جوانان از کروزیرو آغاز کرد و سپس توسط تیم جوانان سائوپائولو در سال 2006 جذب شد و در همان سال به تیم اصلی راه پیدا کرد اما چندان فرصت بازی پیدا نکرد. وی از آن پس در 13 باشگاه دیگر توپ زد تا امروز که در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

وی فقط در یک دوره خارج از برزیل توپ زد که به حضور وی در بورسا اسپور ترکیه در فصل 2010 – 2009 بر می‌گردد و پس از آن به برزیل بازگشت و در سال 2010 به پالمیراس ملحق شد.

گفتنی است؛ این بازیکن با وجود آنکه به طور مرتب در تیم‌های مختلف حضور داشته است، به طور میانگین نزدیک به 22 بازی در هر سال را برای تیم‌هایش انجام داده است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark