کد مطلب: 28671
 
دایی: تغییرات هیئت مدیره به من ربطی ندارد/ به دنبال گرفتن انتقام بازی دور رفت هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دنبال پیروزی تیمم مقابل سایپا هستم و تغییرات در هیئت مدیره به من ربطی ندارد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
به گزارش زاهدانه،علی دایی در نشست خبری قبل از بازی با سایپا اظهار داشت: در مقابل تیم فوتبال سایپا به دنبال 3 امتیاز هستیم و اگر اتفاق خاصی نیافتد به پیروزی خواهیم رسید. باخت خیلی بدی را در دور رفت مقابل این تیم داشتیم اما هم‌اکنون با تمرینات خوب سعی داریم نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر تمام بازیکنان در شرایط ایده‌آل خود باشند می‌توانیم نتیجه فوق‌العاده‌ای را کسب کنیم.

وی در مورد غرور بازیکنان پس از بازی با مس کرمان تصریح کرد: نه تنها پرسپولیس بلکه اگر هر تیمی 6 گل بزند باعث غرور آن تيم می‌شود ما آن بازی را فراموش کرده‌ایم و فقط به بازی با سایپا فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییرات در هیئت مدیره باشگاه گفت: کاری به تغییرات باشگاه ندارم به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دنبال موفقیت تیمم هستم.

دایی در مورد نامه پروین به وزیر ورزش تاکید کرد: علی پروین امکان دارد به خیلی‌ها نامه بدهد اما من فقط به موفقیت تیمم فکر می‌کنم.

وی در مورد صحبت‌های فیرات، سرمربی سایپا نسبت به اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و سایپا خاطرنشان کرد: فیرات نظرش را گفته است ولی نباید قصاص قبل جنایت کرد. من كه بعد از جنایات حرف مي‌زنم گردن ما را می‌زنند، و اينكه مي‌گويند داور تحت فشار است شايد آنها علم غيب دارند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : باشگاه خبر نگاران