کد مطلب: 62366
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:
حریق گسترده در طبقه دوم مجتمع ۱۶ واحدی در زاهدان
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از حریق گسترده در یکی از مجتمع‌های این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵
 
عکس از اینترنت
به گزارش زاهدنیوز، ابراهیم شهریاری بیان کرد: شب گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زاهدان از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۶ واحدی در خیابان رزم‌جو مقدم ۳، مطلع و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد حریق در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی ۱۶ واحدی به وقوع پیوسته و در پی این آتش‌سوزی دود و حرارت طبقات بالایی ساختمان را فراگرفته، همچنین ساکنان مجتمع در وضعیت خطرناکی میان شعله‌های آتش و دود محبوس شده بودند.

شهریاری گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات تخصصی کامل به ۲ تیم عملیاتی تقسیم که هم‌زمان یک تیم برای خاموش‌کردن شعله‌های آتش و یک تیم هم برای جستجو و نجات محبوسین وارد مجتمع شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: تیم اطفایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به مهار شعله‌های آتش شدند و گروه‌های نجات هم توانستند از طریق هدایت نفرات محبوس شده به پشت‌بام ساختمان تعداد ۴۰ نفر از ساکنان را به‌سلامت از ساختمان خارج کنند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه ۴ تن از ساکنان دچار مصدومیت که در این میان یک زن باردار نیز وجود داشت که آتش‌نشانان پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی محل با برانکارد وی را نیز خارج کرده و برای درمان به تکنسین‌های اورژانس تحویل دادند.

به گفته شهریاری؛ علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark