کد مطلب: 62302
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد:
ارائه خدمات توانبخشی هلال احمر به بیش‌از هزار نفر در سیستان و بلوچستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر این استان به یک‌هزار و ۱۵۸ نفر در سال گذشته خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، علیرضا میربهاء الدین بیان کرد: از مجموع خدمات ارائه شده این مدت ۲۹۵ نفر از خدمات ارتوپدی، ۶۵۷ نفر خدمات فیزیوتراپی، ۱۹۰نفر کاردرمانی و ۱۶ نفر از خدمات گفتار درمانی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در مرکز توانبخشی هلال احمر سیستان و بلوچستان خدماتی نظیر ساخت کفش طبی، ساخت پروتزهای اندام برای افرادیکه دچار قطع عضو هستند و فیزیوتراپی با حضور نیروهای مجرب، خدمات پیشرفته‌ای به مراجعان ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کنترل و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران کرونا، اهدای کالاهای پزشکی به افراد فاقد شناسنامه با مشارکت صلیب سرخ و مرکز خیریه PDA، انجام واکسیناسیون کرونا ویژه اتباع خارجی و واکسیناسیون حجاج از دیگر اقدام انجام شده توسط مرکز توانبخشی هلال احمر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با تکیه بر اصل حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها با کمک خیران در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی، با تجهیزات و امکانات لازم، آماده ارائه خدمات به مردم است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark