کد مطلب: 28391
 
با حضور شهردار جدید زاهدان صورت گرفت
مسائل و مشکلات شهرداری منطقه سه زاهدان بررسی شد
شهردار جدید زاهدان از شهرداری منطقه سه زاهدان بازدید و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۲

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، سید مسلم سیدالحسینی اظهار داشت: هدف از این بازدید شناسایی مسائل و مشکلات موجود و ارائه راه حل‌های مناسب برای حل این مشکلات است.

وی افزود: منطقه 3 متاسفانه از وضعیت زیباسازی و منظر شهری از چهره مناسبی برخوردار نیست اما با توجه به وجود اراضی مورد نیاز برای ایجاد فضاهای سبز و تفرجگاهی می‌توان از آنها به نحو احسن در این راستا استفاده کرد.

شهردار زاهدان با اشاره به کمبود اعتبارات لازم و مشکلات مالی شهرداری منطقه گفت: مشکلات مالی وجود دارد اما باید به سمتی برویم که بتوانیم در کنار استفاده از منابع مالی محدود، نسبت به یافتن منابع درآمدی ثابت و پایدار اقدام کنیم لذا مباحثی همچون بهداشت، مبلمان شهری، کف سازی‎ها، لکه‌گیری‌های معابر و خیابان‎ها، هدایت آب‎های سطحی و جمع آوری زباله از مواردی است که باید در اولویت امور قرار گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از میادین بزرگ شهر که به عنوان یکی از مبادی ورودی مهم محسوب می‌شود در این منطقه قرار گرفته است، باید به لحاظ منظر و زیباسازی توجه ویژه‎ای به آن شده و فعالیت‎ها به گونه‌ای انجام شود که مردم تغییرات صورت گرفته را به خوبی لمس کنند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark