کد مطلب: 62268
 
شهردار زاهدان:
۵۰۰ دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی زاهدان اضافه می‌شود
شهردار زاهدان از اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر به منظور رفاه حال شهروندان در سال جاری خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمد‌امیر براهویی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های شهری که در طول یک دهه گذشته با مشکل روبرو بوده، حمل و نقل عمومی است که با تدوین برنامه‌ای جامع برنامه‌های ویژه‌ای برای ترمیم و نوسازی خطوط مختلف حمل و نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهری زاهدان داریم.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در درون شهر زاهدان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با افزوده شدن تاکسی‌های جدید این تعداد به ۳ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

شهردار زاهدان با بیان اینکه نیاز این شهر بر اساس جمعیت آن هفت هزار دستگاه تاکسی است، گفت: چشم‌انداز روشنی فراروی ناوگان حمل و نقل شهرداری این شهر وجود دارد که این رویکرد نویدبخش تأمین نیاز حداکثری شهروندان در بخش تردد درون شهری است.

وی در بخش حمل و نقل عمومی با بیان اینکه مجموع اتوبوس‌های شهر زاهدان حدود ۴۰ دستگاه است، خاطرنشان کرد: نیاز این شهر ۷۰۰ دستگاه اتوبوس که سال جاری ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس قطعی شده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark