کد مطلب: 42198
 
گلایه های ورزشکاران از عدم حمایت از ورزش
با وجود اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ورزش امروز ازموجودیت ملت ها و توانایی های دولت ها خبر می دهد اما در سیستان و بلوچستان به درستی از این ظرفیت استفاده نشده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶
گلایه های ورزشکاران از عدم حمایت از ورزش
 
به گزارش زاهدانه ،وبلاگ چغک نیوز نوشت : با وجود اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ورزش امروز ازموجودیت ملت ها و توانایی های دولت ها خبر می دهد اما در سیستان و بلوچستان به درستی از این ظرفیت استفاده نشده است.

ضعف مالی هیئت های ورزشی یکی از مشکلات پیش روی سرمایه گذاری و پیشرفت در این حوزه میباشد با وجود فعالیت تعدادی از کارخانه های مهم از جمله سیمان زابل وخاش و برخورداری از معادن عظیم و یا فعالیت منطقه ازاد چابهار اما مشاهده می شود که ازتیم های خارج استان حمایت می شود و به تیم های داخل استان اهمیتی داده نمی شود.

 هراستان برای معرفی خود محصولی دارد و در سیستان و بلوچستان نیز استعداد های مناسب در رشته های ورزشی به عنوان یک محصول صادراتی فرهنگی مورد غفلت واقع شده است.

متاسفانه درحال حاضرهیچ سالن استانداردی دراستان وجود ندارد و انگیزه ورزشکاران در میادین مختلف سلب شده است.

 هشت سال است که ازورزشکاران استان تجلیلی به عمل نیامده است ، ورزشکاران وقهرمانان ما که تحصیلات اکادمیکی وکلاسیک درسطح دکترا کارشناسی ارشد دارند بیکارهستند و به دلیل بی توجهی مسئولان در بدترین شرایط مالی و معیشتی به سر می برند.

 درشهرزاهدان هنوزپارک بانوان به بهربرداری نرسیده و ورزش های بومی و محلی به سمت فراموشی سوق پیدا کرده است.

 سیستان و بلوچستان در گذشته ای نه چندان دور قطب ورزش کبدی وکریکت درکشور و در دنیا بود اما در حال حاضرافتخار ما اینست که یک یا دو نماینده درتیم های ملی داریم.

با وجود اینکه در شهر های بزرگ روزانه صد ها نوع جنایت رخ می دهد اما خبری از آن منتشر نمی شود اما کوچکترین حادثه در این استان در تمامی رسانه های دنیا طنین انداز می شود.
Share/Save/Bookmark