کد مطلب: 34863
 
محمد دایی: تیم‌های صعود کرده مزد بازی‌های خود را گرفته‌اند
مربی پرسپولیس گفت: این دوره از بازی‌های جام جهانی پر گل و جذاب هستند و تیم‌های صعود کرده مزد بازی‌های خوب خود را گرفته‌اند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۴
محمد دایی: تیم‌های صعود کرده مزد بازی‌های خود را گرفته‌اند
 
به گزارش زاهدانه ،محمد دایی گفت در مورد مرحله یک هشتم نهایی این دوره از جام جهانی بیان کرد: بازیهای خوب و پرگلی را تماشا کردیم و بیننده‌ها جذابیت فوتبال را به خوبی حس کردند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تیمهایی که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده‌اند متکی به شانسی نبوده و هشتاد درصد حق صعود را داشته‌اند و بازیهای جذاب در مرحله یک چهارم نهایی هم ادامه خواهد داشت و این دوره از جام جهانی در تمام مراحلش روند صعودی داشته و جذابیت این بازیهای نسبت به دوره‌های قبل بیشتر بوده است و بازیهای هر چه رو به جلوتر می رود پیش بینی سخت تر  خواهد شد و نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان و یا حتی از مرحله یک چهارم صعود می‌کند.
 
رقم پیشنهاد آندرانیک تیموریان زیاد بود
 
 محمد دایی در مورد شایعات این روزهای پرسپولیس بیان کرد: در مورد مذاکرات با تیموریان شنیده‌هایم اینگونه است که  رقم پیشنهاد شده از طرف آندرانیک تیموریان زیاد بود  به همین دلیل مذاکرات باشگاه پرسپولیس  با تیموریان به نتیجه مطلوبی نرسید، و سید جلال حسینی هم بازیکن پرسپولیس است و فکر نمی‌کنم تا تیم تمام کرده باشد و امیدواریم به تیم بازگردد زیرا برای بازیهای مشکلی که در سه جام پیشی رو داریم به حسنی احتیاج پیدا می کنیم.
 
وی در خاتمه اظهار داشت: کریم باقری از لحاظ فنی به تیم کمک شایانی کرد  و مشکلش با خود باشگاه بود و این مشکل آیا حل شده و یا نشده را دقیق نمی‌دانم.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark