کد مطلب: 52070
 
امام جمعه زاهدان:
دشمن توان مقابله با ایران را ندارد/آمریکا محکوم است/ امنیت ایران تحسین‌برانگیز است
امام جمعه زاهدان گفت: اگر دشمن قصد دهن‌کجی داشته باشد ما تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹
 
به گزارش زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان با بیان اینکه امروز هزاران انسان بی‌گناه به خاک و خون کشیده می‌شوند و هیچکس پاسخگو نیست، اظهار داشت: دشمن ناجوانمردانه‌ترین رفتار ضد امنیتی را در جهان و منطقه اجرا کرده است.
وی گفت: ایران در شرایط بحرانی منطقه از وضعیت امنیت تحسین‌برانگیزی برخوردار است که براساس نظر و دیدگاه ها، این امنیت به دلیل انجام مذاکرات سیاسی و وجود قدرت بازدارندگی کشور است.
وی بیان کرد: قدرت بازدارندگی ما در جمع نیروهای نظامی به عنایت حق و به کوری چشم دشمن به قدری بالاست که به دشمن جرأت حمله نمی‌دهد، این نگاه، نگاه فرماندهی کل قوا است.
وی افزود: اگر کشور قدرت بازدارندگی نمی‌داشت دنیای استکبار تلاش برای نابودی ایران را شدت می‌بخشید، دشمن توان مقابله با ایران را ندارد وگرنه دلش برای ایران نمی‌سوزد.
آیت‌الله سلیمانی با اشاره به اینکه اگر دشمن دهن‌کجی کند در درون کشور خودش جوابشان را می‌دهیم، گفت: اگر دشمن قصد دهن‌کجی داشته باشد ما تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن در تهران دانشمندان هسته‌ای را ترور کند.
امام جمعه زاهدان در پایان اقدام آمریکا را در سوریه که به جای سرکوب گروهک تروریستی داعش، سربازان سوری را به خاک و خون کشاند را محکوم کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark