کد مطلب: 61990
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:
نجات دختر ۱۶ ساله از میان شعله‌های آتش و دود
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از نجات یک دختر ۱۶ ساله از میان شعله‌های آتش و دود در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۹
 
ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد:‌ امشب با تماس شهروندان حریق منزل منجر به حبس فرد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی‌درنگ ۳ تیم اطفاء حریق از نزدیک‌ترین‌ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در بلوار جام جم ۸ اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل، با دختری نوجوان در میان دود و شعله‌های آتش مواجه شدند.

شهریاری تصریح کرد: آتش نشانان با توجه به وسعت دود و شعله‌های آتش که حیاط منزل مسکونی را در برگرفته بود، به ۲ گروه عملیاتی تقسیم و همزمان اکیپ اول شروع به جستجو جهت نجات فرد محبوس و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زاهدان گفت: با حضور به موقع آتش نشانان خانم جوانی که در میان انبوهی از دود محبوس شده بود از ساختمان خارج و به بیرون انتقال داده شد و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین حضور به موقع آتش نشانان در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت حریق به قسمت‌های دیگر و هم چنین دیگر ساختمان‌های مجاور جلوگیری کرد که می‌توانست خسارت جبران ناپذیر جانی و مالی به همراه داشته باشد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark