کد مطلب: 32910
 
پرواز نجف - زاهدان - بغداد به دلیل انتخابات لغو شد
مدیر روابط عمومی فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت : به دلیل برگزاری انتخابات مجلس عراق و تدابیر شدید امنیتی پرواز نجف - زاهدان که حامل زائران سیستان و بلوچستان است لغو شدو زائران با اتوبوس به ایران باز می گردند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴
پرواز نجف - زاهدان - بغداد به دلیل انتخابات لغو شد
 
حمید رضا پارسا در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار کرد : پرواز نجف - زاهدان متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و حامل زائران این استان به دلیل تدابیر امنیتی کشور مبدا باطل اعلام شده است.
 
وی بیان داشت: این پرواز که مقرر بود ساعت 17 و 45 دقیقه عصر سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شود لغو شده و تعداد 140 زائر این پرواز با اتوبوس و از طریق مرز زمینی وارد جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

وی گفت: پرواز زاهدان - بغداد نیز که طبق برنامه می بایست ساعت 18 و 25  دقیقه امروز از فرودگاه بین المللی زاهدان به مقصد بغداد می رفت نیز لغو و تاریخ مجدد اعزام  زائران این پرواز از طریق سازمان حج و زیارت و یا مدیرت کاروان ها اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: زائران استان امروز از طریق مرز زمینی از کشور عراق وارد خاک جمهوری اسلامی ایران در شهر اهواز خواهند شد و از طریق پرواز ساعت 22 امشب وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شوند.


انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark