کد مطلب: 42487
 
مزایده فروش خودروهای "بن‌علی"+ تصاویر
خودروهای زین العابدین بن علی دیکتاتورسابق تونس وخانواده وی به مزایده گذاشته شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
به گزارش زاهدانه به نقل از سومریه نیوز، شرکت "کروز تور" که از سوی دولت تونس مسئول فروش خودروهای مصادره شده از چهره های نظام سابق تونس است، 16 خودروی متعلق به زین العابدین بن علی دیکتاتور سابق تونس و خانواده وی را در نمایشگاه "کلوپاترا" در منطقه گردشگری "قمرت" در تونس به نمایش گذاشت.


شرکت مسئول فروش این خودروها، هنوز قیمت های اولیه این خودروها را اعلام نکرده، اما مدیر این شرکت قیمت برخی از آنها را بیش از 100 هزار دینار تونسی عنوان کرده است.


همچنین این شرکت، خودروی آلمانی "مایباخ" که متعلق به رئیس جمهور سابق تونس بوده و قیمت آن 5 میلیون دینار تونس برآورد شده بود را در نمایشگاه کلوپاترا به سبب درخواست وزارت فرهنگ تونس برای قرار دادن آن در موزه ای دائمی برای ماندن در خاطره ملی تونسی ها، در معرض نمایش نگذاشت.


همچنین مدیر این شرکت اعلام کرد که بسیاری از خودروها هنوز به دلیل عدم تکمیل درج آن ها برای فروش، در نمایشگاه عرضه نشده اند.


اکثر خودروهای به نمایش درآمده مالکیت‌شان متعلق به دامادهای دیکتاتور سابق تونس می‌باشد.


در بین خودروهای به نمای شدرآمده "کادیلاک" ، مرسدس بنز، بی ام و(بی ام دبلیو) ، سانتانا، کرایسلر، لندرور و پورشه دیده می‌شود و طبق اعلام شرکت مسئول فروش این خودروها، تعداد خودروهای به نمایش گذاشته شده به تعداد 50 خودرو مصادره ای خواهد رسید.

 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark