کد مطلب: 35485
 
"اسرائیل" دشمن شماره یک صلح بین المللی است
نگاهی به تاریخچه اقدامات شصت ساله رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل بخوبی نشان میدهد که این رژیم تا چه حد بدنبال تخریب و بی ثباتی کشورهای دنیا بوده است .
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۱
به گزارش زاهدانه  به نقل از عرب نیوز؛‌ این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم "‌آیجاز زاکاسید"‌ نوشت : محمود احمدی نژاد , رییس جمهور سابق ایران بارها خطاب به قدرت های غربی و اذهان عمومی دنیا هشدار داده بود که در آینده نزدیک اسرائیل از نقشه جهان محو خواهد شد . در حقیقت وی در دوره ریاست جمهوری خود علاوه بر تاکیدبر این موضوع , مسئله هولوکاست را نیز به چالش کشاند و توانست برنامه هسته ای ایران را به اثبات عمومی برساند .

تمامی آنچه  توسط صهیونیست‌ها اجرا یا القا می شود کاملا تحت کنترل مقامات این رژیم و حامیان اروپایی و آمریکایی آنها می باشد . هجمه رسانه ای و تبلیغات روانی صهیونیستها و وابستگان آن موجب شده که حتی بسیاری از انسانهایی که با مظلومان فلسطینی همزادپنداری داشته و جنایات اسرائیل را محکوم می کنند فریب آنها را بخورند . 

طی روزهای گذشته نیروهای وحشی و خشونت طلب صهیونیست بار دیگر به خاک غزه حمله ور شده  و جمعیت زیادی از شهروندان بی دفاع و غیرمسلح این منطقه را به خاک و خون کشانده است . این شرایط بحرانی در غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که جهان تنها نظاره گر وقایع بوده و هیچ اقدامی انجام نمی دهد . گویا بسیاری از کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم و خشونت بین المللی تمامی ندارند که نسبت به جنایات اسرائیل واکنشی نشان دهند . 

در ادامه این مقاله آمده است : چه انتظار دیگری می توان داشت ؛ وقتی کشورهای مدعی آزادی و دموکراسی در دنیا در برابر این جنایات سکوت کرده اند و کشورهای حامی فلسطین نیز تنها به امیدواری و دعا برای پایان سرکشی ها و خشونت های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اکتفا کرده اند ؟ چه انتظاری می توان داشت وقتی دنیا بجای آنکه از قربانیان حمایت کند نسبت به اقدامات این رژیم جنایتکار بی تفاوت است و حتی بدتر , آن را تشویق نیز می کند ؟

اگر تاکنون هر انسانی درباره ماهیت شیطانی و پلید این رژیم تردید داشت اما وقایع یک هفته گذشته در غزه این شک و تردید را بطور کامل از بین برد . جنون کشتار سراسر عناصر اسرائیل را فراگرفته و زنان و کودکان فلسطینی باید تاوان این جنون را پرداخت کنند .

و باز هم اگر هنوز هم کسی تصور میکند که اسرائیل تصمیمی جدی برای مذاکرات صلح داشته یا می خواهد در هرگونه گفتگویی برای برقراری صلح و آرامش در سرزمین های اشغالی حضور داشته باشد این هفته با مشاهده جنایات تل آویو در غزه مطمئن شده است که این تصوراتی پوچ و خنده دار است . 


انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark