کد مطلب: 62296
 
امام جمعه موقت زاهدان:
جامعه ما نیازمند متفکرانی همچون شهیدان مطهری و بهشتی است
امام جمعه موقت زاهدان گفت: جامعه امروز ما نیازمند متفکرانی همچون آیت الله شهید مطهری و آیت الله شهید بهشتی است و این نیاز امروز حتی بیشتر از قبل انقلاب اسلامی احساس می‌شود.
تاریخ انتشار : جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه‌های این هفته زاهدان بیان کرد: آیت الله شهید مطهری و آیت الله شهید بهشتی خدمات بسیار ارزشمندی در دوران انقلاب اسلامی برای نظام و انقلاب کردند و امروز ما نیازمند متفکرانی همچون این بزرگواران هستیم.

وی با بیان اینکه غرب جهان را با تفکرات پوچ خودش به لجن و به بن بست کشانده است افزود: امروز در حوزه‌های علمیه ما نیازمند متفکرانی هستیم که در تمام زمینه‌ها پاسخگوی شبهات و سؤالات مردم در سراسر جهان باشند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: علم باعث اقتدار و عزت یک کشور است و ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب رشد علمی آن شتاب بسیار زیادی به خود گرفت و هم‌اینک در بین کشور‌های اول علمی قرار داد.

وی با انتقاد از عدم شرکت در رقابت جهانی شتاب علمی تصریح کرد: جوانان ما با وجود تمام کاستی‌ها و تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ایران اسلامی توسط دنیای استکبار تحمیل شده توانستند قله‌های علم‌آموزی را کسب کنند.

حجت الاسلام رمضانی گفت: ایران اسلامی روزگای مهد علم و دانش بود و هم‌اینک جوانان ما در حال ارتقای جایگاه علمی ایران در جهان هستند و ایران در آخر الزمان مهد علم و دانش خواهد شد.

وی با اشاره به هفته کار و کارگر افزود: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی کشور هستند و مسوولان باید با تمام توان خودشان مشکلات معیشتی این قشر عزیز از جامعه را برطرف کنند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: کارگران رکن رکین تولید و اقتصاد ایران اسلامی هستند و مسوولان وظیفه دارند تا به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنند زیرا با همت این عزیزان اقتصاد کشور به سمت شکوفایی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم بر دستان کارگران بوسه میزدند و یکی از راه‌های تکریم کارگران پرداخت کامل حق و حقوق این قشر زحمت کش جامعه است.

مردم خواهان حضور رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان هستند

حجت الاسلام رمضانی با تقدیر از حضور رئیس جمهور در خوزستان و رسیدگی می‌دانی از وضعیت این استان گفت: مردم سیستان و بلوچستان خواهان حضور می‌دانی رئیس جمهور برای بررسی مشکلات این استان هستند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شبانه روز در حال تلاش است تا مشکلات را برطرف کند افزود: مردم سیستان و بلوچستان به ویژه مردم منطقه سیستان در خشکسالی و عطش بی‌آبی به سر می‌برند و خواهان حضور آیت الله رئیسی در این منطقه هستند.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: ما خبر داریم که رئیس جمهور زحماتی را برای برطرف کردن مشکلات مردم سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور می‌کشند اما مردم ما خواهان حضور می‌دانی آیت الله رئیسی در این استان برای بررسی مشکلات هستند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark