کد مطلب: 30723
 
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با مشارکت مردم امکان‌پذیر است
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید با مشارکت مردم از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم زیرا ریشه این مباحث در درون جامعه است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۲
به گزارش زاهدانه ، علی اصغر جمشیدنژاد ظهر امروز در نهمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی که در محل سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه قضایی نسبت به نوع آسیب‌هایی که درون جامعه وجود دارد احساس مسئولیت کرده است که باید چاره اندیشی شود در جهت پیشگیری از این آسیب‌ها اقدام شود.
 
نایب رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان افزود: هر اندازه ما بتوانیم نوع آسیب‌هایی که در درون جامعه وجود دارد را شناسایی و برای پیشگیری آن ها اقدام کنیم رابطه مستقیم  با اقشار مختلف مردم برقرار کرده‌ایم.
 
جمشیدنژاد ادامه داد: باید با مشارکت مردم این مشکلات را حل کنیم زیرا ریشه مباحث در درون جامعه است.
 
وی تصریح کرد: پایین بودن آستانه تحمل مدیران مهم‌ترین مشکل در این استان است، مدیران در مواجه با موضوعات و مشکلات برداشت‌های متفاوتی دارند که باید این حلقه‌ها را بهم نزدیک و تعامل برقرار کنیم.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سایه سیاست‌های دولت جدید که مبتنی بر تدبیر و امید است، با مسئولان و رده‌های استان صحبت کرده‌ایم و خوشبختانه همه آشنا و مسلط به کار هستند اما باید ما در همه رده‌ها تغییر نسبت به رویکردهای جدید را بتوانیم بپذیریم.
 
وی گفت: دشمن تلاش دارد تا کوچکترین موضوع در استان را بزرگ جلوه دهد که این نشان از قدرتمندی نظام ما دارد و امیدواریم نتیجه این جلسات در تشکیلات قضایی و سیاسی تاثیرگذار باشد و بتوانیم اقدامات بهتری در راستای مصون سازی جامعه از جرائم و آسیب‌های اجتماعی انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark
مرجع : خبرگزاری فارس