کد مطلب: 44242
 
مردم ایران پشتوانه محکم انقلاب هستند
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ انقلابی ماندگار نخواهد بود مگر اینکه مردم پشتوانه آن باشند و مردم ایران اسلامی پشتوانه محکم انقلاب‌شان بودند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۹
 
علی‌اصغر جمشیدنژاد
به گزارش زاهدانه ، علی‌اصغر جمشیدنژاد صبح امروز در مراسم نواخته شدن گلبانگ انقلاب در سالن ورزشی شهید پورمقدم زاهدان گفت: هرچه از انقلاب فاصله می‌گیریم ارزش آن را بیشتر درک می‌کنیم چراکه در یک مقطع زمانی خاصی انقلاب صورت گرفت که غرب به رهبری آمریکا و شرق به رهبری شوروی تلاش می‌کردند که آرامش گورستانی را به جهانیان تحمیل کنند.

وی افزود: در این شرایط مردم ایران با رهبری روحانیت با ادامه انقلاب و سیر پیروزی انقلاب با مشارکت همه اقشار مردم و با رهبری امام خمینی (ره) در آن مناسبات بین‌المللی و قدرتی که در حکومت شاهنشاهی به وجود آمده بود به پیروزی رسیدند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با نوع طرز تفکر و انواع و اقسام گرایش‌ها با ایدئولوژی‌ها و احزاب مختلف در آن زمان نیاز بود انقلاب طوری هدایت شود که به پیروزی برسد و این توانمندی در بنیانگذار جمهوری اسلامی وجود داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم، تصریح کرد: برخلاف تمام پیچیدگی‌ها به پیروزی رساندن انقلاب آنقدر سخت نبود بلکه ماندگار کردن انقلاب سخت‌تر بود و در واقع هیچ انقلابی ماندگار نخواهد بود مگر اینکه مردم پشتوانه آن باشند و مردم ایران اسلامی پشتوانه انقلاب‌شان بودند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark