کد مطلب: 48913
 
امام جمعه زاهدان:
روحیه استکبار ستیزی ملت ایران هرگز تضعیف نخواهد شد
امام جمعه زاهدان گفت: روحیه استکبار ستیزی ملت ایران هرگز تضعیف نخواهد شد و به دشمن اجازه نفوذ در کشور را نخواهند داد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸
 
به گزارش زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته با بیان اینکه نفوذ بیگانه به داخل کشور به صورت تدریجی، آرام و خاموش رخ می‌دهد، اظهار داشت: از آنجایی که نفوذ به سختی قابل شناسایی است مقابله با آن نیز بسیار سخت می باشد لذا دشمن کارهای زشت را بزک می‌کند تا به چشم افراد زیبا جلوه کند و به سمت آن بروند.
وی با بیان اینکه نفوذ در داخل حکومت ما توسط دشمنان همیشه وجود داشته است گفت: شیطان از راه خیرخواهی و رفاقت به انسان‌ها نزدیک و زندگی‌های را ویران می‌کند از اینرو نفوذ در داخل حکومت ما توسط دشمنان همیشه وجود داشته است به گونه ای که نظام سلطه پس از آن که نتوانست شاه را حفظ کند برای مهار قدرت ایران اسلامی، در کنار پروژه‌های تحریم، جنگ و اختلاف پروژه نفوذ را طراحی کرد.
امام جمعه زاهدان از مذاکره به عنوان نوعی پروژه نفوذ برای تغییر رویکرد در ایران اسلامی یاد کرد و افزود: شرط لازم مذاکره آمریکا با ایران مسئله تغییر در رفتار ایرانیان است این به عنوان یک تاکتیک که اگر تغییر در رفتار ایرانیان وجود آید آن‌وقت یک استراتژی رخ دهد و زمینه برای نفوذ فراهم شود، شکاف ملی ایجاد کند و در حاکمیت دوگانگی رخ دهد تا دشمن به نتیجه دلخواه دست یابد.
وی بیان کرد: روحیه استکبار ستیزی ملت ایران هرگز تضعیف نخواهد شد و به دشمن اجازه نفوذ در کشور را نخواهند داد.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت آیت‌الله باقرالنمر افزود: شهید کردن بیش از 40 نفر از شیعیان به ویژه آیت‌الله باقرالنمر جنایت بزرگ رژیم جعلی آل سعود در هفته اخیر بود.
آیت الله سلیمانی هدف از این جنایت ددمنشانه رژیم آل سعود را ترس آنان از آگاهی و بصیرت سیاسی مردم و تلاش برای حاکم کردن فضای رعب و وحشت در میان معترضان به حکومت بدوی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این جنایت کشتار شیعیان توسط آل سعود حمایت او از داعشیان را بیشتر آشکار کرد، ادامه داد: آل سعود به خاطر اینکه توجه دنیا را از جنایاتی که در بحرین و یمن انجام داده بازدارد، این جنایت دردناک را رقم زد.
امام جمعه زاهدان با اشاره به وضعیت طرح منطقه آزاد سیستان تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید یکبار دیگر این لایحه را در صحن مجلس مطرح و نتیجه مثبت را به مردم منطقه هدیه دهند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به تصویب لایحه منطقه سیستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در منطقه سیستان بیش از هزار خانواده شهید وجود دارد که در میان آنها خانواده‌هایی چهار شهید، سه شهید و دو شهید دارند که امیدواریم با تصویب این لایحه دل آنها را شاد کنید.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark