کد مطلب: 47654
 
امام جمعه موقت زاهدان:
ملت ایران زیر سایه ولایت فقیه است/ عربستان سعودی آلت دست آمریکایی هاست
امام جمعه موقت زاهدان گفت: ملت ایران زیر سایه ولایت فقیه است از اینرو دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه به خود اجازه نمی دهند به این ملت و مملکت بی احترامی کنند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
 
به گزارش زاهدانه، حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: زیبایی کلام رهبر معظم انقلاب در باره فاجعه منا برای همه جهانیان مشهود بود زیرا این امر باعث شد تا عربستان سعودی مواضع خصمانه خود را در قبال زائران ایرانی تغییر دهد.

عربستان سعودی از سیاست های استکبار در منطقه حمایت می کند

وی گفت: موضع گیری های مثبت و منفی زیادی در فاجعه منا صورت گرفت که موضع رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر محکومیت و مقصر بودن حکام آل سعود و مسئولیت پذیری آنان بهترین و حکیمانه ترین موضع گیری بود.
حجت الاسلام راهداری افزود: ملت ایران زیر سایه ولایت فقیه است و به همین سبب دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه به خود اجازه نمی دهند به این ملت و مملکت بی احترامی کنند.
وی بیان کرد: عربستان سعودی آلت دست آمریکا است و از سیاست های استکبار در منطقه حمایت می کند.
امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزادارای سرور و سالار شهیدان حضرت اما حسین (ع) بیان کرد: محرم و سوگواری در این ماه دارای آثار، برکات، فضایل و فواید چشمگیری برای همه مسلمانان به ویژه شیعیان است.

تمام توان مرزبانی حراست از میل های مرزی رسمی و فرعی است

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در بین دو نماز اظهار داشت: این استان در همسایگی دو کشوری قرار دارد که ثبات امنیتی در آنها وجود ندارند زیرا پایگاه های دشمنان انقلاب اسلامی در همسایگی شرقی جمهوری اسلامی مستقر است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رهام بخش حبیبی گفت: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مرزهای شرقی و جنوب شرقی میهن اسلامی حفاظت و با هر گونه ناامنی مقابله می کنند.
وی افزود: ایران اسلامی در استان سیستان و بلوچستان هزار و 700 کیلومتر مرز مشترک با دو کشور پاکستان و افغانستان دارد که هزارو 200 کیلومتر آن خشکی و بقیه ساحل و دریا است.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: 332 میل مرزی رسمی و 16 میل مرزی فرعی در مرزهای این استان با دو کشور افغانستان و پاکستان وجود دارد که با تمام توان مرزبانی از آن حراست می کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark