کد مطلب: 47941
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
رمز پیشروی انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان رمز پویایی و ماندگاری انقلاب را در گرو استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: اگر این اصل از ما گرفته شود هیچ جایگاهی در عرصه جهان نخواهیم داشت.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱
 
به گزارش زاهدانه، حجت الاسلام برهان باقری در نشست بصیرتی فضلا و روحانیون تشیع و تسنن در سالن اجتماعات حوزه امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: سیزده آبان روز استکبارستیزی است و امسال نیز این روز نسبت به سالهای قبل متفاوت تر است زیرا علاوه بر تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع ما در دوران پسا برجام به سر می بریم که نباید این مهم تاثیری بر این روز مهم داشته باشد.
وی گفت: از آنجایی که استکبار جهانی امید به نفوذ بعد از پسابرجام را در کشور دارد، متاسفانه خیلی ها در درون کشور تمایل دارند تا استکبار با آمریکا را کمرنگ نشان دهند.
این مسئول یکی از انگیزه های طلبه بودن را داشتن روحیه انقلابی عنوان کرد و افزود: در این زمینه حوزه های علمیه بعنوان بهترین مامن برای خط دهی، بصیرت افزایی و ایجاد روشنگری در جامعه ایفای نقش می کنند.
وی ادامه داد: اگر حوزه های علمیه و علما نبودند نه انقلابی صورت می گرفت و نه انقلابی استمرار پیدا می کرد زیرا استمرار انقلاب ما به برکت حضور ولایت فقیه و علما است که برای استمرار این انقلاب و نظام به ما خط داده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امام راحل مسئله استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا را مختص به زمان خود نمی دانستند بلکه مقابله با نفوذ آمریکا در کشور را به نسل های آینده هم سفارش کردند تا مانع نفوذ ایالات متحده آمریکا به این کشور شوند.
وی گفت: جای تعجب دارد که علی رغم تاکیدات امام راحل در خصوص نفوذ آمریکا در داخل کشورکه در سخنرانی ها و وصیتنامه ایشان هم قید شده است، برخی از افراد دم از خط امام می زنند اما متاسفانه امروز در صدد این هستند که مسئله مبارزه با استکبارستیزی را کمرنگ نشان دهند و مسئله روابط با ایالات متحده آمریکا را عادی جلوه دهند.
حجت الاسلام باقری در این زمینه ادامه داد: اگر بخواهیم انقلاب زنده و پویا بماند این پویایی را باید در گرو استکبار ستیزی جستجو کرد زیرا اگر این اصل از ما گرفته شود هیچ جایگاهی در عرصه جهان نخواهیم داشت.
وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی بود که کشور ما در مقابل با 1+5 در مساله مربوط به سوریه خطوطی که مقام معظم رهبری تدوین کردند بر جو جلسه قالب شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان بر تقویت و گسترش روحیه استکبار ستیزی در بین مردم تاکید و ادامه داد: تا زمانیکه ما از قران، آموزه های قرانی، خط امام و مشی خود دست برنداریم دشمن درصدد نفوذ در کشورمان خواهد بود تا فرهنک منحط غربی را حاکم سازد.
وی مبنای حقانیت را حرکت در مسیر قرآن برشمرد و افزود: در میان طیف های اصلاح طلب و اصول گرا باید ببینیم کدام یک در مسیر قرآن حرکت می کنند زیرا ملاک حقانیت حرکت جناح های مختلف در مسیری است که قرآن تعیین کرده باشد.
حجت الاسلام باقری در ادامه با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، گفت: اصول گرایی راهبرد ما و اصلاح طلبی تاکتیکی است که نباید اینها را منفک از هم بدانیم بلکه باید طبق چهارچوب و قوانینی که در قانون اساسی آمده است، عمل کنیم.
وی در پایان بیان کرد: خط مش ما را امام راحل تعیین کرده است لذا اگر بخواهیم عزت و سربلندی داشته باشیم باید مبارزه با آمریکا را سرلوحه خود قرار دهیم زیرا رمز پیشروی ما مبارزه با استکبار است که اگر این مهم گرفته شود باید غزل خداحافظی را با آرمان ها و ارزش های خود بخوانیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark