کد مطلب: 47939
 
بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان در خصوص روز 13 آبان
ما طلاب و روحانیون استکبار ستیز سیستان وبلوچستان، پیروی از اصول امام راحل و رهنمودهای خلف صالحش امام خامنه ای و دفاع از خون شهیدان و ارزشهای انقلاب اسلامی را وظیفه و افتخار خود می دانیم و آمادگی خود را برای مبارزه با مستکبران عالم اعلام می داریم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
 
به گزارش زاهدانه، 13 آبان هر سال یادآور اعتقاد مردم ایران اسلامی به تولی نسبت به مستضعفین و مظلومان جهان و تبری از طاغوتیان، ظالمان و مستکبرین است. حوادث تاریخی 13 آبان سال های 43، 57 و 58 هر کدام آغازگر حرکتی انقلابی و شور آقرین در بین مردم غیور کشورمان بود. این روز نماد استکبار ستیزی، فداکاری، شجاعت و بصیرت مردم در برابر اسلام ستیزیان عالم علی الخصوص آمریکا و اسرائیل است.
امام امت، خمینی کبیر(ره) می فرماید: « آمریکا دشمن شماره یک مرم محروم و مستضعف جهان است. آمریکا برای سیطره سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتی خودداری نمی نماید. او مردم مظلوم جهان را با تبلیغات وسیعش که به وسیله صهیونیسم بین المللی سازماندهی می گردد، استثمار می نماید. او با ایادی مرموز و خیانتکارش، چنان خون مردم بی پناه را می مکدکه گویی در جهان هیچکس جز او و اقمارش حق حیات ندارند.»( صحیفه نور. ج 13، ص 84)
امروز کشورهای سلطه گر و در راس آنها آمریکا با برانداختن جگهای نیابتی در منطقه، قصد نابودی اسلام ناب محمدی و نفوذ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در کشورهای اسلامی منطقه و ایران را دارند. افرادی در داخل کشور با همراهی رسانه ای عناصر دشمن بدور از بصیرت، اراده حذف تفکر ضد استکباری مردم کشورمان را دارند.
امام خامنه ای( مدظله العالی) در پاسخ می فرمایند: تکلیف مبارزه ی با استکبار پس از مذاکرات چیست؟ خب، مگر مبارزه با استکبار، مبارزه ی با نظام سلطه تعطیل پذیر نیست... یعنی اگر مبارزه ی با استکبار نباشد، ما اصلا تابع قرآن نیستیم. مبارزه ی با استکبار که تمام نمی شود. در مورد مصادیق استکبار، آمریکا اتم مصادیق استکبار است... مبارزه ی با استکبار تعطیل پذیر نیست، تکلیفش کاملا روشن است و خودتان را آماده کنید برای ادامه مبارزه ی با استکبار(بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان20/4/94)
ما طلاب و روحانیون استکبار ستیز سیستان وبلوچستان، پیروی از اصول امام راحل و رهنمودهای خلف صالحش امام خامنه ای و دفاع از خون شهیدان و ارزشهای انقلاب اسلامی را وظیفه و افتخار خود می دانیم و آمادگی خود را برای مبارزه با مستکبران عالم اعلام می داریم.
مابرادرانه به مسلمانان جهان می گوییم تا پاره تن اسلام فلسطین از چنگال اسرائیل غاصب آزاد شود و ناصحانه به همراهی داخلی و خارجی مستکبران می گوییم که دست از این کار بردارند و به جنایت های خود در سوریه، یمن، بحرین و عراق پایان دهند تا مشمول« الذین کفروا اولیاوهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون» نشوند و قاطعانه به ظالمان و مستکبران عالم و در راس آن آمریکا و اسرائیل می گوییم « ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون» انبیاء105. و با صدای بلند فریاد می زنیم«مرگ برآمریکا» « مرگ براسرائیل» « مرگ بر انگلیس» لبیک یا خامنه ای »

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark