کد مطلب: 44684
 
محمدی، یزدانی، یاراحمدی و مصطفی جوکار قهرمان شدند
نفرات برتر اوزان 65، 70، 74 و 86 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۳
محمدی، یزدانی، یاراحمدی و مصطفی جوکار قهرمان شدند
 
به گزارش زاهدانه ، سی و پنجمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی روزهای 23 و 24 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

در فینال وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی با نتیجه 5 بر 4 علی اصغر جبلی را شکست داد و در دیدارهای رده بندی نیز محمد مهدی یگانه جعفری و سعید صالحی با نتایج 4 بر صفر و 7 بر 2 از سد جون کوم سو از کره شمالی و ناریک سیرونیان از ارمنستان گذشتند.

در دیدار نهایی وزن 70 کیلوگرم حسن یزدانی با نتیجه 11 بر صفر ایمان رحمانی زاده را شکست داد و در دیدارهای رده بندی عباس یزدانی با توجه به حاضر نشدن جاویدزه از گرجستان سوم شد و مسعود کمروند نیز با نتیجه 11 بر 5 ایشکان پوقوسیان از ارمنستان را شکست داد.

در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم پیمان یاراحمدی با نتیجه 1 بر صفر جامبر کویلاشویلی از ارمنستان را شکست داد در دیدارهای رده بندی نیز بهمن تیموری با نتیجه 6 بر 2 زوراب اربوتسوناشویلی از گرجستان را شکست داد و مرتضی رضایی قلعه مقابل محمد مکتب دار حاضر نشد.

در دیدار پایانی وزن 86 کیلوگرم میثم مصطفی جوکار با نتیجه 5 بر صفر علیرضا کریمی را شکست داد و در دیدار های رده بندی نیز احسان امینی 6 بر 4 عزت اله اکبری ار شکست داد و داویت مارساگیشویلی با نتیجه 9 بر 4 ابراهیم یوسف اف از آذربایجان را شکست داد.


رده بندی اوزان فوق به شرح زیر است:

65 کیلوگرم: 1- سید احمد محمدی (ایران) 2- علی اصغر جبلی (ایران) 3- محمد مهدی یگانه جعفری (ایران) و سعید صالحی (ایران) 5- جون کوم سو (کره شمالی) و ناریک سیرونیان (ارمنستان)

70 کیلوگرم: 1- حسن یزدانی (ایران) 2- ایمان رحمانی زاده (ایران) 3- عباس یزدانی (ایران) و مسعود کمروند (ایران) 5- اشکان پوقوسیان (ارمنستان) و سعید داداش پور (ایران) با توجه به اینکه حریف گرجستانی در دیدار مقابل یزدانی حاضر نشد.

74 کیلوگرم: 1- پیمان یاراحمدی (ایران) 2- جامبر کویلاشویلی (گرجستان) 3- بهمن تیموری (ایران) و محمد مکتب دار (ایران) 5- زوراب اربوتسوناشویلی (گرجستان) و مرتضی رضایی قلعه (ایران)

84 کیلوگرم: 1- میثم مصطفی جوکار (ایران) 2- علیرضا کریمی (ایران) 3- احسان امینی (ایران) و داویت مارساگیشویلی (گرجستان) 5- عزت اله اکبری و ابراهیم یوسف اف (آذربایجان)

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark