کد مطلب: 61946
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:
بزرگترین دستاورد انقلاب در عمر ۴۴ ساله اش حفظ مردم و حضور آنان در صحنه بود
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب در عمر ۴۴ ساله‌اش حفظ مردم و حضور آنان در صحنه بود.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۱
 
فدا حسین مالکی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور از جمله سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط خاص در کشورمان در چند ماهه اخیر معنا و مفهوم خاص خود را هم از بعد داخلی و هم از بعد خارجی دارد.

وی افزود: مردم نشان دادند علی رغم مشکلات گوناگونی که کشور درگیر آن است از جمله گرانی و تورم اما در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و پایبندی خود را به نظام و انقلاب و رهبری نشان دادند.

مالکی خاطر نشان کرد: در بعد بین‌المللی با توجه به شیطنت های دشمن در چند ماه اخیر و ایجاد فتنه و پروژه‌هایی که دنبال می‌کردند این حضور خط بطلانی بر همه معادلات سیاسی آنان کشید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بزرگترین دستاورد انقلاب در عمر ۴۴ ساله‌اش حفظ مردم و حضور آنان در صحنه بود.

این نماینده مردم در مجلس شوری اسلامی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب «زمانی که نظام و ملت و دولت و مردم به هم گره بخورند همه مسایل قابل حل است»، گفت: این بیانات در جایگاه‌های بلندی که در صحنه علم، توسعه و حتی سیستم های دفاعی کشور داریم قطعا موثر خواهد بود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark