کد مطلب: 61991
 
کارشناس مذهبی مطرح کرد:
زنده ماندن دین، آزادگی و انسانیت مرهون پاسداری امام حسین (ع)
کارشناس مذهبی گفت: امروز دین، آزادگی و انسانیت زنده مانده، مرهون پاسداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۰
 
حجت‌الاسلام مصطفی باهری، کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: اگر امروز دین، آزادگی و انسانیت زنده مانده، مرهون پاسداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی ادامه داد: ماه شعبان از این جهت با عظمت است چراکه اتفاقی خاص در آن رقم خورد و بندگان به مرحله‌ای از آمادگی برای ماه رمضان برسند.

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام با خون خود اسلام ناب را احیا کرد، افزود: این امام بزرگوار با فدا کردن خود اسلام ناب را زنده نگه داشت و اگر شهادت اباعبدالله نبود، قطعا جریان ریشه مبتنی بر ولایت از بین می رفت.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در تیرماه ۵۷ با صدور پیامی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) این روز را روز پاسدار نامید.

باهری گفت: امام سوم شیعیان، پاسدار ارزش‌های الهی و حافظ سنت پیامبر(ص) بودند و ایشان به مردم جهان، حقیقت دین اسلام را منتقل کردند.

کارشناس مذهبی اذعان کرد: این روز در ایران و بعد از استقرار جمهوری اسلامی ایران روز پاسدار نامیده شد، به شرطی که در واقع ارزش این نهاد ارزشمند به جهت خدماتی که انجام داد در حفظ نظام و سرمایه‌های انقلاب اسلامی و تبلیغ ارزش‌های دینی و اسلامی و جهاد مبارزه که بر علیه استکبار جهانی مصداق و رویارویی با صدام و الان در حقیقت همان عنوان نام‌گذاری شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark