کد مطلب: 38628
 
حامد کرزی: تا حد توان همکار رئیس جمهوری جدید و رئیس اجرایی دولت خواهم بود
رئیس جمهور افغانستان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری افغانستان گفت ما آبادی و بازسازی افغانستان را از صفر آغاز کردیم.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۷
حامد کرزی: تا حد توان همکار رئیس جمهوری جدید و رئیس اجرایی دولت خواهم بود
 
به گزارش زاهدانه به نقل از بی بی سی، حامد کرزی در مراسم تحلیف "اشرف غنی احمدزی" رئیس جمهوری جدید افغانستان گفت: ما آبادی و بازسازی افغانستان را از صفر آغاز کردیم. امیدواریم این تلاش از صفر دوباره تکرار نشود.افغانستان امروز نتیجه همکاری و کمک جامعه جهانی است و ما از آنها سپاسگزاریم.

حامد کرزی افزود با اشتراک گسترده در انتخابات و با شکیبایی بعد از انتخابات، ثابت کردیم که به پختگی و درایت کافی سیاسی رسیده ایم. مردم ما نشان دادند که صلح و ثبات مملکت و نظام آن را می خواهند.

رئیس جمهور افغانستان ادامه داد یکی از کارهای عمده و ناتکمیل مملکت برقراری صلح است. بدون صلح امنیت نیست و بدون امنیت کشور ما پیشرفت کرده نمی تواند. صلح باید از اولویت های رئیس جمهوری جدید باشد.

وی افزود تا حد توان همکار رئیس جمهوری جدید و رئیس اجرایی دولت خواهم بود. از مردم نیز می خواهم که آنها را حمایت کنند و پشتیبان شان باشند.

کرزی گفت: برای حکومت جدید کامیابی و سعادت می خواهم و مطمئن هستم که افغانستان در راه درست روان هست و به منزل خود که صلح و ترقی است به زودی خواهد رسید.

سخنرانی حامد کرزی با استقبال فراوان از سوی مهمانان مراسم تحلیف رو به رو شد. کف زدن مهمانان در پایان این سخنرانی برای چند دقیقه ادامه یافت.



انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark