کد مطلب: 31111
 
آماده‌باش تمام نمایندگی‌های خودروساز در سیستان و بلوچستان طی ایام نوروز‌
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های سیستان و بلوچستان گفت: ‌تمام نمایندگی‌های خودروساز در سیستان و بلوچستان طی ایام نوروز‌ آماده‌باش هستند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۲
به گزارش زاهدانه،به نقل ازروابط عمومی حمل و نقل و پایانه‎های سیستان و بلوچستان، علیرضا مجرد در نشست هماهنگی کارگروه امداد خودرو که در اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مصوبات کمیته ایمنی و حمل و نقل جاده‎ای سیستان و بلوچستان، در راستای طرح امداد‌رسانی به خودرو‌ها در طول ایام نوروز مقرر شده تمامی شرکت‎های خودرو‌ساز به صورت فعال نسبت به امدادرسانی به مسافرین هرچه بیشتر و بهتر در محورهای مواصلاتی استان اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به شرایط آب و هوایی کشور اشتیاق مردم برای سفر به این استان بیش از پیش بوده و باید تمامی نمایندگی‌های خودروساز در طول طرح نوروزی با امداد‌رسانی فنی به خودرو‌های معیوب خدمات مطلوب‌تری نسبت به سنوات گذشته ارائه بدهند.

این مسئول اذعان داشت: تعداد 9 ‌امداد خودروی ثابت در مدخل ورودی شهرستان‎های استان و در پلیس‌راه‌ها و تعداد 24 امداد خودروی سیار در شهرستان‎های استان، مستقر هستند که کار امداد‌رسانی به مسافران نوروزی استان را انجام می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 25 اسفندماه لغایت 15 فروردین 93 است، اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم باحل مشکلات خودرو‌های امداد‌رسان، نواقص سال‎های گذشته را برطرف کرده تا با ارائه خدمات بهتر و بیشتر، سفر خوش و بی‌دغدغه‎ای برای مسافران رقم بزنیم.
Share/Save/Bookmark
مرجع : خبر فارسی