کد مطلب: 42434
 
حماسه 9 دی نمایش حضور مردم در عرصه دفاع از ارزش‌های نظام است
امام جمعه زاهدان گفت:مردم ايران برنده آزمون بزرگ فتنه 88 هستند زيرا كه با اجتماع بي نظير خود در 9 دي دشمنان را در رسيدن به اهداف خودشان در ايران ناكام كردند.
تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۳
 
به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب، 9 دی یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است که مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر برای دفاع از آرمان های نظام به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در این روز تاریخی مردم با هدف کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی سازی توطئه های شوم فتنه گران داخلی و خارجی به صورت کاملا جدی و عمومی به صحنه آمدند و بصیرت دینی و سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تشکر از حضور میلیونی مردم در حمایت از رهبری و آرمان انقلاب اسلامی در روز 9 دی اظهار داشت: دشمنان این آب و خاک به بهانه تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که با حضور بی سابقه مردم برگزار شد قصد ضربه زدن به پایه های انقلاب اسلامی را داشتند که به برکت هوشیاری ملت همیشه بیدار ایران در رسیدن به اهدافشان شکست خوردند.

خطیب جمعه زاهدان افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور میلیونی و بی نظیر مردم با سرمنشا ایمان دینی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می توانست کوهی از مشکلات حاکم بر جامعه را از بین ببرد زیرا بخش عظیمی از ملت ایران با هدف حمایت از امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و پاسخ دندان شکن به تبلیغات منفی دشمنان پای صندوق های رای حاضر شدند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: آشوب گران با استفاده از فضای حاکم بر کشور در آن دوران علاوه بر ایجاد نفاق در بخش های سیاسی و فرهنگی، اعتقادات مردم جامعه را نیز مورد حمله قرار دادند.

امام جمعه زاهدان گفت: به برکت تدابیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب و حمایت همه جانبه ملت ایران و خلق حماسه 9 دی، دشمنان بار دیگر در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان نیز در پایان خطبه های نماز جمعه زاهدان با گرامیداشت هفته وقف از همه خیران و واقفان استانی و کشوری برای انجام عمل وقف به عنوان مصداق بارز صدقه جاریه تشکر کرد.

حجت الاسلام 'اسماعیل تدبینی' وقف را موثرترین باقیات و صالحات دانست و گفت: با فراگیر شدن پدیده وقف در جامعه دیگر شاهد فقر و محرومیت نخواهیم بود.

وی از خیران و نیکوکاران استان خواست اموال و دارایی های خود را با بهره گیری از مشاوران اداره کل اوقاف سیستان و بلوچستان و بر اساس نیازهای روز جامعه وقف کنند.
Share/Save/Bookmark