کد مطلب: 45413
 
اسکان زائران شبه قاره هند در موقوفه زائرسرای امام رضای زاهدان
رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهر ستان زاهدان خبرداد : زائرسرای امام رضا در فصول مختلف سال پذیرای زائران هندی وپاکستانی به عتبات عالیات ، حرم مطهررضوی وحضرت معصومه (س) می باشد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
اسکان زائران شبه قاره هند در موقوفه زائرسرای امام رضای زاهدان
 
رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان زاهدان در گفتگو با زاهدانه بیان کرد: تمامی زائرانی که از شبه قاره هند به منظور زیارت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، و سفر به عتبات عالیات وارد ایران می شوند در اولین معبرعبوری کشور که به زائرسرای امام رضا (ع) معروف است می رسند .
حجت الاسلام رعنایی گفت: زائر سرای امام رضا محیطی است که ساماندهی اصلی آن  آذرماه 93شروع شد و تغییر تحولات ساختمانی در این مکان که توسط اداره اوقاف وامور خیریه انجام شد منجر به استقبال بیشتر زائران از این مکان شده است.
رعنایی ادامه داد: تمامی هزینه های اسکان ، پذیرایی و اجرای برنامه های فرهنگی در این موقوفه برای زائران رایگان بوده و هدف اصلی از انجام این اقدامات چشاندن حلاوت سفر زیارتی و میهمان نوازی ایرانی به این زائران و برادران و خواهران هندی وپاکستانی می باشد.
وی تصریح کرد: کشور ایران تنها در سه مکان زاهدان،مشهد وقم پذیرای زائران شبه قاره هند است که امیدواریم با افزایش اعتبارات در این بخش بتوانیم امکانات بیشتری برای رفاه حال زائران فراهم آوریم.
Share/Save/Bookmark